ברזים למטבח בסגנון עתיק

אם אתם מחפשים ברזים למטבח, ככל הנראה לא חשבתם שמחכה לכם משימה כל כך מורכבת. יש כל כך הרבה סוגי ברזים וכל כך הרבה פרמטרים שצריך להתחשב בהם ונדמה שקל מאוד ללכת לאיבוד בלי עזרה מקצועית. כשאנו צריכים לבחור רהיט מסוים אנו יכולים לבחור אותו בהתאמה אישית. מה לגבי ברז, האם האפשרות הזו קיימת?

האם אפשר לבחור ברזים למטבח בסגנון עתיק?

כאשר אנו שומעים על צמד המלים התאמה אישית קל לנו לחשוב שמדובר על התאמה מאפס, כלומר יוצרים מוצר חדש בשבילכם. כך למשל אנו יכולים ליצור את הפרי שייק שלנו בהתאמה אישית לפי הטעמים שאנו רוצים או ליצור את הרהיט המושלם, וכמובן את הבית המושלם אם נסתכל קצת יותר בגדול. עם זאת כאשר אנו מדברים על התאמה אישית של ברזים למטבח אנו לא מתכוונים להתאמה מאפס כלומר לא מייצרים את הברז במיוחד בשבילכם. מדוע? בעיקר בגלל המחיר. ברז הוא מוצר מאוד מורכב הרבה יותר ממה שחושב האדם הממוצע, והוא עולה מחיר זול יחסית רק בגלל ייצור המוני.




image

אז מה זה אומר סגנון עתיק?

·         כאשר אתם שומעים שחברה מסוימת מציע לכם לבחור ברזים למטבח בהתאמה אישית היא למעשה מציעה לכם להגיע אליה ולקבל ייעוץ מקצועי ומלא עד אשר תבחרו את הברז שהולם את כל הדרישות שלכם. יכול להיות שאחרי שתשמעו את ההסבר הזה מעט תתאכזבו ותחשבו שהברז המושלם שאתם מחפשים כבר ימים שלמים ואולי שבועות ספורים למטבח שלכם, מתרחק עוד יותר.
·         עם זאת, אם לא קיבלתם ייעוץ מקצועי ממי שמבין בנושא עד כה, אלא רק חיפשתם את הברז המושלם למטבח באופן עצמאי, יכול להיות שהוא יהיה המושיע שלכם. בסופו של דבר יש כל כך הרבה דגמים של ברזים למטבח וככל הנראה בסוף תמצאו את מה שמתאים לכם במאה אחוזים.
·         יש לזכור כי ההתאמה האישית בסופו של דבר חייבת להיות הולמת בעיניכם. אל תתנו לאף אחד להחליט עבורכם ולעתים יש אנשי מכירות שינסו תוך כדי ייעוץ לדחוף אתכם לעבר ברז מסוים מה שצריך לדרוש בלימה מצדכם.

התאמה אישית לעיצוב המושלם

ההתאמה האישית של ברזים למטבח עבור הלקוחות בייעוץ של חברות לכלים סניטרים שונים או חברות ריהוט ומטבחים, יתאימו את הברז הבא שלכם למבטח לפי מספר פרמטרים. הפרמטר הראשון הוא כמובן העיצוב ולכן יש לנו טיפ מנצח עבורכם: כאשר אתם בוחרים את הברז למטבח ומגיעים להתרשמות בעיניים באולם תצוגה מסוים, אתם חייבים להגיע עם תמונה של המטבח. אם תגיעו עם תמונה של המטבח תחסכו לא מעט זמן הרי תמונה שווה אלף מלים. כך מי שעוזר לכם להתאים את הברז יידע בדיוק על איזה חלל מדובר ומה הברז המעוצב הכי טוב שיכול להשלים את העיצוב הקיים.

ברז שמתאים לשימוש של הלקוח

מלבד פרמטר העיצוב יש עוד פרמטרים חשובים שיש להתחשב בהם כאשר אחד מהם הוא הפרקטיקה שלו. הברז חייב להיות שימושי כאשר השימושיות שלו חייבת להיות מותאמת לכם באופן אישי. כל מוצר שאתם קונים צריך להיות מותאם לאופי השימוש הספציפי שלכם וגם כאשר קונים ברזים לאמבטיה, אם כי ברז למטבח יקבל משמעות חשובה יותר בנושא זה. בין אם אתם בשלנים דגולים שמבלים מידי יום ביומו במטבח ובין אם אתם מבשלים מידי פעם ליום שישי כשאתם לא מתארחים אצל סבתא, או מתרכזים בחביתה בבקרים, במטבח צריך לעבוד בנוחות ולשם כך יש צורך בברז הולם.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים