כיורים גדולים למטבח

מי שרוצה לעבוד בצורה נוחה במטבח יכול לבחור כיור גדול, ולמרות שהוא תופס מקום רב יותר הרי שחלק ניכר מהעבודה בכל זאת מתבצעת בכיור. מה היתרונות של כיור גדול? מה צריך לזכור לפני שרוכשים אותו? ממי כדאי לרכוש כיורים כאלו ומי צריך אותם? הנה כל הפרטים לגבי הקנייה המושלמת.

למה לקנות כיור גדול?

כיור גדול יכול להיות בחירה נהדרת לכל מקום. באופן כללי כיורים הם מהפריטים החשובים ביותר שיש כאשר אין ספק כי הכיור המשמעותי ביותר בחייכם יהיה הכיור למטבח ולא זה שיהיה בחדר האמבטיה בו אתם שוטפים פנים ומצחצחים שיניים ותו לא. כיור המטבח חייב להיות נוח ומותאם לשימוש שלכם כאשר ככל שהכיור יהיה גדל יותר כך תרוויחו מקום נוח יותר לעבוד בו בין אם זה אומר לשטוף ירקות, לשטוף כלים או לזרוק פסולת תוך כדי עבודה. גם אם אתם בשלנים גדולים וגם אם לא, כיור גדול יכול להיות נכס חשוב לבית כאשר גם לעיצוב הוא יכול להוסיף כאשר כאן כבר נכנסת הבחירה שלכם לתמונה.



איך נבחר כיור גדול?

·         ככל שהכיור יהיה גדול יותר כך אתם צריכים להשקיע יותר בכל פרמטר שיקבל משמעות גדולה יותר. ניקח את הפרמטר הראשון והוא אולי החשוב ביותר, דבר שמשתנה לפי סוג הכיור, המיקום שלו וכמובן הבעלים החדש שלו, היא העמידות. אם הכיור הגדול שלכם לא יהיה עמיד לפגיעות שונות ומגוונות הוא יכול מהר מאוד להפוך להיות לא כיור לא מעוצב, ועל פרמטר העיצוב נרחיב, אלא גם לכיור לא שימושי ואף מסוכן בגלל ששבר שלו יכול לגרום לנפילה שלו.
·         אם אתם בוחרים כיורים גדולים אתם חייבים לבחור כיורים מעוצבים. ככל שהכיור יהיה גדול יותר בשטח המטבח הוא יתפוס חשיבות עיצובית הרבה יותר גדולה ובכך אסור לכם לזלזל. כמובן שיש חשיבות למיקום של הכיור הרי שאם מדובר בכיור לבית הוא יקבל משמעות עיצובים גדולה יותר מאשר לכיור תעשייתי, שלרוב העיצוב שלו לא יהיה בכלל רלוונטי. למרות שמדובר בכיור גדול יש לא מעט עיצובים שיכולים לספק לכם גם עמידות וגם עיצוב בו זמנית.

מי צריך כיורים גדולים?

אם אתם בשלנים ידועים ואתם אוהבים לבשל או לאפות לא רק בסופי השבוע אלא גם במהלך השבוע, כדאי לכם לרכוש כיור גדול. כמו כן, אם יש לכם מספיק מקום במטבח וכיור גדול לא יותקן על חשבון אלמנטים אחרים, ואתם רוצים לעבוד בנוחות ובאווירה יותר מרווחת, גם אז כיור גדול יכול להיות מושלם עבורכם. יש גם אנשים שבוחנים את האפשרות לכיור גדול ומחולק במקום להתקין שני כיורים, כאשר יש את סיבת הכשרות שנפוצה מאוד בישראל אך יש אנשים שנוח להם הרבה יותר לעבוד בצורה הזו כאשר הצדדים לא מתערבבים כלל. כמובן שכיור גדול יהיה נהדר גם למטבח תעשייתי במסעדות וכו'.
ורד - ברזים וכיורים

התקנה אחראית בלבד

ככל שהכיור גדול יותר כך החשיבות של ההתקנה עולה יותר, כי כיור גדול ולא משנה מאיזה סוג שוקל לא מעט. כיור יכול להגיע למשקל של כמה עשרות קילוגרמים כאשר יש כיורים כבדים מאוד כמו מאבן גרניט או אבן קיסר. הכיור חייה לעבור התקנה מקצועית כאשר מומלץ להתקין אותו באותו המפלס עם משטח העבודה בהתקנה שטוחה. כמו כן, יש צורך לקבל אחריות מלאה על הכיור כדי לוודא שאם יהיה בו סדק או כל בעיה בהמשך שלא אתם הייתם אחראים לה, אתם תקבלו תיקון מלא מטעם החברה שהתקינה אותו וכך תדעו שמצפה לכם שימוש פשוט וקל.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים