ברזים למטבח זהב

יכול להיות שברזים למטבח מזהב נשמעים לכם כמו קנייה יוקרתית ומבוזבזת. ברזים למטבח מזהב הם ממש לא מותרות ואולי אתם קצת מתבלבלים כאשר אתם שומעים עליהם. זה הזמן להבין מהם ומי משתמש בהם והאם הם באמת עשויים מזהב.

ברזים מזהב או מצופים מזהב

ככל הנראה שמעתם על המתכת היוקרתית והמבוקשת ביותר בעולם, הזהב, אך אתם לא מכירים אותה ואת השימושים שלה היטב. קודם כל חשוב לזכור שיש רמות טוהר שונות לזהב. יש זהב טהור לחלוטין, 24 קראט ומשם זה יורד עד לרמות נמוכות מאוד. כך אתם מראש מבינים כי המחיר של ברז זהב מושפע מאוד מהטוהר של הזהב שמרכיב אותו. כמו כן, ברזים מזהב לא יהיו עשויים בדרך כלל רק מזהב. הם יהיו בסך הכל בציפוי זהב וכך הם מקבלים את המראה היפהפה והיוקרתי בלי תג מחיר גבוה מידי. כמובן שיש ברזים מזהב ואפילו מזהב טהור אך אלו שייכים לבתים של העשירים ביותר.  

למי מתאימים ברזים כאלו?

אז אולי ברז מזהב טהור לא יהיה לכם ואולי למעשה אפילו ציפוי זהב יגיע במחיר מוגזם מאוד עבורכם, אך תמיד אפשר לבחור ברז בציפוי בצבע זהב. האמת היא שיש לברזים למטבח זהב כמה יתרונות אך היתרון הבולט ביותר הוא כמובן העובדה שזהו צבע יוצא דופן. ברזים למטבח מזהב יהיו ברזים בלתי שגרתיים והם יבלטו במטבח מכל עבר. עם זאת חשוב לזכור שלא לכל מטבח הברזים הללו יתאימו. ברז מזהב דומיננטי מאוד ולעתים יהיה עדיף לבחור ברז בצבע שחור, כסוף ואפילו לבן, שגם כאלו יש בימינו. ברזים בצבע זהב יתאימו בעיקר למטבח יוקרתי ובעיקר באלו שמשתלב בהם זהב במקום נוסף. 

מה היתרונות של ברז זהב?

אם תחליטו לבחור בברזים בציפוי זהב אמיתי מחכים לכם יתרונות רבים. קודם כל היתרון הבולט ביותר הוא העיצוב כי כשמדובר בזהב אמיתי ולא בציפוי שיחקה אותו, הוא יהיה נוצץ ומרשים. יהיה קשה לפספס אותו וכל מי שייכנס למטבח שלכם יחמיא לכם עליו, בעיקר אם תבצעו את ההתאמה בצורה הכי טובה שיש ובעזרת מעצב פנים. יש עוד שיתרון אחד בברז זהב שלא הרבה מתייחסים אליו בעיקר בגלל שהעיצוב שלו תופס את רוב תשומת הלב. ברז זהב עמיד מאוד, הוא לא יחליד ולמעשה אין צורך להחליף אותו למשך יותר מעשור. ברזים כאלו קל מאוד לנקות והם גם לא נשרטים בקלות.

מה החסרונות של ברז זהב?

לברז זהב יש גם חסרונות שחשוב שתכירו. אין ספק שהעיצוב שלו מדהים ובלתי שגרתי אך בסופו של דבר מדובר בעיצוב דומיננטי מאוד שלא תמיד יתאים. גם אם העיצוב של הברז מתאים למטבח שלכם יכול להיות שאחרי כמה שנים תשנו את הסגנון שלו והברז כבר לא יתאים. חשוב לזכרו שהברז גם יקר מאוד ביחס לברזים אחרים ולא תמיד יש אפשרות להשקיע בו את הסכום הזה. ברז זהב אמנם אפשר למצוא במבצעים וכמובן לקנות ברז בציפוי זהב בלבד, אולי אפילו בצבע זהב, אך ככל שהמחיר יירד יותר כך למעשה תיהנו מפחות יתרונות. 

כמה עולה ברז זהב בממוצע?

ברז מזהב יכול לעלות 500 שקלים ויכול גם לעלות 2000 שקלים. כמובן שיש מחירים מוגזמים יותר וככל שתעלו בטוהר הזהב ובאיכות שלו, כמובן גם בעיצוב שלו ובעיקר אם תבחרו מותג מובחר כמו ארמני, אתם תצטרכו לשלם יותר. עם זאת רוב המחירים יהיו בטווח שבין 500 ועד 2000 שקלים, כאשר גם ברזים שעולים 1500 שקלים במעלה יהיו יותר נדירים.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים