ברזים למטבח המלצות

בחירת ברזים למטבח מחייבת אתכם לקרוא המלצות. ככל שתקראו יותר המלצות כך תדעו טוב יותר האם זה הברז המתאים בשבילכם או לא, כאשר ההמלצות האלו יהיו בעיקר לגבי הספק ובעיקר לגבי עמידות הברז, כיוון שעיצוב הוא שאלה של העדפה אישית. הנה כמה המלצות לבחירת הברז.

הברז חייב להיות מותאם לסביבתו

כאשר בוחרים ברזים למטבח המלצות הופכות להיות אחד הפרמטרים החשובים ביותר שצריכים להשפיע על שיקול דעתכם. לא משנה עד כמה הברז נראה לכם מעוצב ושימושי בסופו של דבר יכול להיות שבמציאות הוא רחוק מאוד מלהיות מה שאתם חושבים שהוא. יכול להיות שהברז לא יהיה כל כך נוח, יכול להיות שהוא יחליד אחרי כמה חודשים ועוד מגוון רחב של בעיות. גם בנוגע לעיצוב יכול להיות שתטעו בבחירה שלו. יכול להיות שהוא מעוצב כשהוא מופיע בתמונה אך הוא לא מתאים למטבח או מקלחת שלכם, תלוי לאן בוחרים אותו. לכן חשוב לבחור ברז שמתאים לעיצוב הקיים. 

הברז חייב להיות פונקציונלי

מעבר לעיצוב שצריך להיות מותאם לעיצוב הקיים במקום שאלי והברז מותאם יש צורך בברז פונקציונלי. אי אפשר להתייחס לעיצוב בכל מחיר בלי לזכור את הפונקציונליות שלו כי בסופו של דבר ברז שאינו נוח הוא ברז לא טוב. יש לבחור ברז שיתאים לשימוש שלכם וכך למעשה עולה הצורך בסקר שוק מעמיק. אי אפשר לבחור ברז בלי להבין אלו סוגי ברזים קיימים. למשל, ברז נשלף למטבח יכול להקל מאוד על השימוש. אפשר למלא בעזרתו סירים והניקיון של הכיור יכול להיות הרבה יותר פשוט. חשוב לזכור שגם המבנה של הברז משפיע מאוד על הפונקציונליות שלו, כך יש להתחשב גם בגובה ובידית. 

אל תרכוש ברז בפזיזות

אי אפשר לרכוש ברזים למטבח בפזיזות. על ברזים למטבח המלצות רבות מכל עבר אך בסופו של דבר יש צורך להתחשב באותיות הקטנות באותה מידה. האותיות הקטנות יכולות להשפיע מאוד על סקר השוק שאתם מבצעים, כך למשל הברז יהיה הרבה יותר יקר אם לא תתחשבו במחיר של המשלוח. אל תשכחו שיש גם מחיר נוסף להתקנה כך שאם הברז לא כולל התקנה במקום מסוים ובמקום אחר כן,  יש להשוות את המחירים בצורה נכונה יותר. יחד עם זאת חשוב לבחור את הברז אחרי שתתרשמו מכל הברזים הקיימים וכך תקבלו החלטה נבונה שלא מתוך פזיזות.

אפשר לשבור את הכלים

מי אמר שהברז חייב להיות שגרתי ומשעמם? יש לא מעט ברזים חדשניים שאתם יכולים לרכוש למטבח שלכם ולהפוך אותו למקום הרבה יותר נחמד. למשל, יש ברזים שחורים שיכולים להשלים את העיצוב המיוחד למטבח שלכם ,בעיקר אם מדובר על מטבח יוקרתי. יש ברזים שיכולים לצאת מהקיר ולא מהכיור וכך הם חוסכים מקום רב. אפשר גם לבחור ברז מרובע, אפשר לבחור אפילו ברז בצבע זהב. אפשר לשבור את הכלים ואין לכם ממה לחשוש אך חשוב לעשות זאת כשאתם יודעים מה אתם עושים. תתייעצו במעצבים ותתאימו את העיצוב והשימושיות לצרכים שלכם. 

יש המלצה על חברה – לא על ברז

תוכלו למצוא לא מעט המלצות על ברזים למטבח אך בדרך כלל ההמלצות הללו יהיו על העמידות של הברז ולא על השימושיות או העיצוב שלו. מדוע? כי אי אפשר להמליץ על הנוחות של הברז או על העיצוב שלו שכן מדובר על העדפות אישיות. מה שכן עולה לדיון היא העמידות של הברז. יש ברזים רבים שמחלידים אחרי כמה חודשים ומהם כדאי לכם להיזהר, וזה אומר שהחברה לא כל כך איכותית.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים