ברזים שחורים למטבח


אולי אתם רגילים שהברזים מגיעים כמעט כברירת מחדל בצבע כסף, אך למעשה יש גם ברזים בשלל צבעים, כמו ברז בצבע זהב ואפילו בצבע שחור. מאלו חומרים עשויים ברזים למטבח בגרסתם השחורה ומה היתרונות של ברזים אלו? והשאלה החשובה ביותר – למי ברזים אלו מתאימים?

חלק קטן אך משמעותי ביותר


אם נשווה בין המשמעות של ברזים למטבח לבין הגודל שלהם נבין שמדובר בחלק הקטן והחשוב ביותר שיש. נכון שבמטבח יש תנור, מקרר, משטח עבודה רחב, שולחן אוכל ועוד אלמנטים גדולים וחשובים שנתפשים כמכריעים יותר ממנו בשאלת הנוחות והעיצוב, אך הנזק שברז לא מעוצב או לא נוח יכול לגרום גדול מאוד. מה שווה המטבח שלכם אם הברז לא נוח? הבישולים יכולים להיות הרבה יותר ארוכים ומעיקים אם הברז לא מתאים לשימוש שלכם, שלא לדבר על העיצוב שיכול להיפגע ולהיות רחוק מאוד מהרמוניה. מתי ברזים שחורים יכולים להתאים לעיצוב ומה היתרונות שלהם?

מה היתרונות של ברזים שחורים?


·         העיצובשל ברזים למטבח בגרסה השחורה הוא ללא ספק עיצוב שובר שגרה ויוצא דופן. לכולם יש ברזים כסופים, לכולם יש עיצובים די בנאליים ומשעממים, אז למה שלא תעזו קצת יותר ותבחרו ברז קצת שונה? ברז שחור למטבח יכול להיות הרבה יותר יוקרתי ומרשים מכל ברז אחר, וכמובן שחשוב להתאים אותו היטב לעיצוב. למי הוא מתאים? הוא מתאים למטבחים שחורים ולבנים, כאשר הניגודיות יכולה ליצור מראה מרשים במיוחד.
·         ברז שחור מתלכלך פחות מברזים בצבעים אחרים. זו אחת הנקודות החשובות ביותר בבחירת ברזים למטבח כאשר כל כתם קטן של חלודה או כל כתם שמן או מכל לכלוך אחר, יכולים להיות בולטים מאוד על שטח הברז. הכתמים יהיו הרבה פחות בולטים על ברזים שחורים וזה יתרון משמעותי לעיצוב המטבח שלכם.

ממה עשויים ברזים שחורים?


יכול להיות שברז שחור יישמע לכם די מוזר אך למעשה הוא עשוי בדיוק מאותם החומרים כמו שאר הברזים. יש מתכות שנצבעות בשחור כאשר המרקם שלהם יכול להיות חלק ממש כמו כל ברז בצבע אחר, בלי הבדל בכלל. יש ברזים מאלומיניום, יש ברזים מפליז ויש גם ברזים מניקל כרום, כך שמה שנשאר לכם הוא להתרשם מהסוג הנחות לפי תכונותיו.


 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים