7 יתרונות לכיור נירוסטה


היכרות עם היתרונות של נירוסטה יכולה לעזור ספציפית לכל מי שמחפש אחר כיור חדש לבית, למקלחת, למטבח או אפילו לחצר. במאמר הבא נרחיב על תכונות חומר הגלם הזה ונסביר כיצד ולמה כדאי לבחור בו
נירוסטה, או בעברית פלדת אל חלד, היא סגסוגת ברזל שמכילה כרום בכמות ספציפית. בגלל השילוב בין סגסוגת הברזל והכרום, נירוסטה נחשבת מתאימה מאוד לייצור כיורים. 

אבל למה לבחור כיור נירוסטה על פני האלטרנטיבות הקיימות בשוק? הנה 7 סיבות מעולות:

1. עמידות בפני חלודה וקורוזיה
כיור חשוף מטבע הדברים לכמויות גדולות של מים. המים שזורמים בכיור ואמורים להגיע אל הביוב עלולים להצטבר בצדדים, לגרום להצטברות חלודה ואף להביא להתפוררות בגלל קורוזיה. אם רוצים למנוע את כל זה, משתמשים בחומר מסוג נירוסטה שהוא עמיד בפני חלודה ושיתוך בצורה הרבה יותר אפקטיבית לעומת פלדה רגילה.

2. מראה מודרני
אי אפשר להתעלם מהמראה המתכתי של כיור נירוסטה. בזכות המראה הזה, הכיור יכול להתאים גם לחדרים שונים בבית וגם לבתי עסק, בתי מלון ומטבחים תעשייתיים. חוץ מזה, המראה המתכתי שמתכתב עם סגנון העיצוב המודרני עולה בקנה אחד עם הצרכים של מי שרוצה להוסיף כיור לחצר או למטבח החוץ.

3. עלות אטרקטיבית
המחיר של כיור נירוסטה נמוך בהשוואה לחומרי גלם מתחרים. בזכות העלות האטרקטיבית, אפשר להחליף את הכיור הקיים בדגם של נירוסטה בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב וללא צורך בתהליך ארוך ומייגע של שיפוץ מסורבל. במקביל, כדאי לדעת שהשקעה חד פעמית בהחלפה של כיור רגיל בכיור נירוסטה יכולה להשביח ולהעלות את ערך הנכס בעשרות אחוזים.

4. עמידות בפני שריטות
עוד יתרון של כיור נירוסטה בא לידי ביטוי בעמידות בפני שריטות. כפי שיודע כל מי שמשתמש בכיור באופן קבוע, השריטות עלולות להיגרם גם כתוצאה מהנוכחות של כלים וגם בגלל השימוש היום יומי והאינטנסיבי. כאן, החדשות הטובות הן שבאמצעות כיור נירוסטה ניתן להשיג את העמידות המבוקשת מפני שריטות אבל בלי שזה יבוא על חשבון עמידות בפני חלודה וקורוזיה.

5. נקודת התכה גבוהה
כל פלדה מתחילה לאבד מהחוזק שלה בנקודת התכה מסוימת. עם זאת, נקודת ההתכה של נירוסטה גבוהה משמעותית לעומת נקודת ההתכה הממוצעת של סוגי מתכות אחרות. ספציפית עם כיור, זה אומר שאפשר מלכתחילה לבחור חומר גלם עמיד וחזק ולהציב אותו בסמוך לתנור, כיריים וכן הלאה. חוץ מזה, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי ההרכב המדויק של הנירוסטה והחומר המתאים עבור בניית הכיור המבוקש.

6. אפשרות למחזור ב-100%
אנשים שמודעים למשבר האקלים וחשוב להם לשמור על איכות הסביבה יכולים לעשות את זה באמצעות שימוש בכמה שיותר מוצרי נירוסטה. הסיבה לכך היא שמוצרי נירוסטה ניתנים למחזור ב-100%, מה שלא קורה עם חומרי גלם אחרים. מהבחינה הזו, נירוסטה היא סוג של חומר ידידותי לסביבה ופתרון אפקטיבי גם עבור ייצור סוגים שונים של כיורים.

7. ניקוי נוח
קל מאוד לנקות כיור נירוסטה כאשר נוצרים עליו שומנים, כתמים, לכלוך וכן הלאה. בגלל החומרים שבהם משתמשים על מנת לייצר כיור כזה, הניקוי הופך להיות הרבה יותר נוח ואפילו לא צריך להשתמש בחומרים מיוחדים ויקרים כדי להשיג תוצאות מעולות בתוך זמן קצר.

כיור נירוסטה

לסיכום, נירוסטה מביאה איתה המון יתרונות שאותם רצוי ואפשר ליישם גם בדגמים מודרניים של כיורים מעוצבים. בשביל ליהנות מהיתרונות של נירוסטה, כל מה שצריך לעשות זה להתייעץ עם אנשי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים