ברזים לאמבטיה במבצע

ברז האמבטיה שלכם חשוב מאוד מכל הבחינות. הוא צריך להיות מעוצב, הוא צריך להיות עמיד לטווח ארוך וכדאי מאוד שהוא גם יותקן כמו שצריך אם אתם לא רוצים לסבול מנזילות או ממעצורים בפעולה שלו. עם זאת, ברז לאמבטיה יכול לעלות אפילו 500 שקלים וככל שתרצו ברז מעוצב ויוקרתי יותר, תצטרכו לשלם יותר. איך אפשר להוזיל את המחיר לברז איכותי עם גימורים מרהיבים?

כך תוזילו את המחיר שתשלמו על הברזים

לא בכל יום קונים ברז לאמבטיה וכאשר אתם צריכים אחד כזה, אתם צריכים להתכונן היטב לבחירה. יש אנשים שלא משקיעים ויבחרו את הברז הראשון שהם רואים בעוד אנשים אחרים יבינו כי מדובר בקנייה חשובה גם מבחינת העמידות שלו וגם מבחינת העיצוב שלו וההתאמה לחדר האמבטיה. בכל מקרה המחיר תמיד יהיה פרמטר חשוב ולמרות שברז לאמבטיה קונים פעם בכמה שנים, ולכן אפשר להשקיע יותר, תמיד אפשר להוזיל את המחיר ולא להתפשר על האיכות והעמידות. כיצד? אפשר לחפש מבצעים. יש ברזים לאמבטיה במבצע שיכולים לעלות אפילו חצי מחיר מהמחיר המקורי שלו. איך צריך לבחור את הברז ואיפה צריך לחפש אותו?



איך צריך לבחור ברזים לאמבטיה במבצע?

·         השל הראשון הוא כמובן לבצע סקר שוק מעמיק. זה שיש ברז אחד שמשך את העין שלכם במבצע זה טוב ויפה אך יכול להיות שכמוהו יהיו עוד עשרות ברזים אחרים. אחרי שתבצעו סקר שוק מעמיק תדעו טוב יותר האם מדובר בברז המושלם והאם מדובר במחיר משתלם ויכול גם להיות שבמהלך סקר השוק תגלו שמחיר המבצע שראיתם לברז מסוים בכלל לא יהיה המחיר הטוב ביותר אפילו לאותו ברז, ולמרות שזה מפתיע סקר שוק יגלה לכם את כל האמת.
·         אי אפשר לבחור ברזים לאמבטיה במבצע רק בגלל המחיר. המחיר של ברז כיום עומד על כמה עשרות שקלים ועד כמה מאות אם תקנו ברז איכותי ועמיד לאורך שנים וזה שאתם מחפשים מבצעים והנחות זה בסדר גמור אך חשוב זלכור שיש עוד פרמטרים לבחירה כאשר פרמטרים אלו נחשבים לחשובים יותר. למשל, מה זה בכלל משנה עד כמה הברז משתלם אם הוא לא יהיה מעוצב ומתאים למקלחת שלכם? מה זה משנה שהוא זול אך לא עמיד לשנים?
·         כאשר אתם קונים ברזים לאמבטיה במבצע ואפילו אם המחיר הוא מחיר מלא, אתם חייבים לבדוק את כל הפרטים של הקנייה. יכול להיות שאתם מחסירים משהו באותיות הקטנות והפרט הקטן הזה שנסתר מכם יהיה מאוד משמעותי. יכול להיות שהבנתם שזהו ברז מנירוסטה אך למעשה מדובר על ציפוי נירוסטה בלבד, יכול להיות שהברז מיוצר בסין והוא מאוד לא איכותי ויכול גם להיות שאין עליו כלל אחריות. באופן כללי ברז ללא אחריות לא קונים!

איפה נשיג ברזים לאמבטיה במבצע?

אם אתם רוצים לקנות ברזים לאמבטיה במחירים משתלמים אתם צריכים לחפש במגוון רחב של חנויות וכמו שכבר אמרנו לעיל, אי אפשר לוותר על סקר שוק. אם אין לכם כוח וזמן לבצע סקר שוק ולהסתובב בכל מיני אולמות תצוגה וחנויות, תעשו מה שכולם עושים בימינו, תיכנסו לאינטרנט. באינטרנט יש את כל הקטלוגים בצורה מרוכזת וכיום כל חברה שמייצרת או מוכרת ברזים מכל הדגמים שיש תיצור קטלוג וירטואלי שבו תוכלו לא רק להתרשם מהברז אלא מהברז כאשר הוא מותרן ליד הכיור כדי שתבינו כיצד הוא משתלב היטב. כמובן שיש צורך לקרוא את כל הפרטים שלו מבחינת הגודל, התקן וסוג החומר שלו. רק כל תדעו בדיוק על מה אתם מביטים.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים