ברזים למטבח המוסדי

בחירת ברז היא לא משימה פשוטה והיא בוודאי לא תהיה פשוטה אם יש לכם סטנדרט גבוה. בחירת  ברזים למטבח המוסדי תהיה קשה עוד יותר למרות שאין צורך לבחור ברזים מעוצבים, בגלל שמדובר במטבח שבו השימוש בברז משמעותי עוד יותר. מבולבלים? הנה מדריך שיסביר לכם את כל המידע.  

מהו מטבח מוסדי ומה מאפייניו?

מטבח מוסדי הוא למעשה מטבח תעשייתי. אולי המילה הזו תהיה לכם מוכרת יותר וכך אתם גם יכולים להבין לבד מה המאפיינים של מטבח כזה. במטבח זה הבישולים מתבצעים לכל אורך היום ואפשר לקחת כדוגמה את המטבחים של המסעדות המוכרות ביותר בארץ שפועלות לעתים 24 שעות ביממה, מטבחים של בסיסים בצה"ל, מטבחים של חברות קייטרינג וכן הלאה. המטבח הזה לא רק פועל שעות רבות ביום, אלא הבישולים בו אינטנסיביים מאוד. בו זמנית ניתן לבצע משימות רבות ומכאן אפשר להבין שהברז לא מפסיק לפעול במשך כל היום.

הברז יקבע את נוחות העבודה

אם הברז יהיה נוח גם העבודה שלכם תהיה נוחה. אם הוא לא יהיה נוחה העבודה במטבח תהפוך מהר מאוד להיות סיוט. זו משוואה שאתם חייבים לזכור כאשר אתם רוצים לבחור ברזים למטבח המוסדי. הבחירה של הברז היא מבין החשובות ביותר שתצטרכו לקבל. ברזים למטבח המוסדי צריכים לענות להגדרות רבות אך בראש ובראשונה הם צריכים להיות נוחים. ברגע שהברז לא יהיה נוח אתם יכולים מהר מאוד להתחרט שבחרתם אותו ואז ההחלפה שלו לא רק תעלה לכם כסף נוסף אלא גם זמן רב יותר, שלא בטוח יש לכם. 

ברז נשלף לעבודה נוחה יותר

אם כבר דיברנו על ברזים נוחים למטבח המוסדי, אי אפשר שלא להזכיר את הברז הנשלף. למעשה הברז  הנשלף יהיה נוח יותר גם למגזר הפרטי ולא רק למטבחים מוסדיים. עם ברז כזה אפשר למלא סירים בקלות רבה, ניתן לשטוף את כל חלקי הכיור ואפילו את משטח העבודה והוא יכול לפעול בכמה מצבים. ברז כזה עונה לכל היתרונות שאתם צריכים במטבח המוסדי וגם החיסרון היחיד שלו, העיצוב שלדעת רבים לא כל כך יפה, לא ישנה דבר במטבח המוסדי. בנוסף לברזים הנשלפים אתם צריכים להכיר את הברזים הקטנים שמתווספים לברזים הגדולים, עמם אפשר לשטוף מקומות קטנים ביותר. 

ברז עמיד לאורך שנים רבות

אז הברז צריך להיות נוח, את זה אפשר לומר על כל ברז בכל מגזר וגם על כל פריט אחר. באלו עוד פרמטרים צריכים להתחשב כאשר בוחרים ברזים למטבח המוסדי? חשוב לבחור ברז עמיד שיחזיק מעמד לאורך שנים. אולי זו נראית לכם כמו בחירה שולית הרי תמיד חשוב לבחור ברז עמיד, אך תתפלאו, דווקא כאשר בוחרים ברזים למטבח המוסדי, לרוב מנסים לקבל את המחיר הכי טוב וגם על חשבון האיכות. זו טעות של עסקים רבים שאסור לכם לעשות. עדיף להשקיע בברז איכותי ונוח, כזה שעשוי מנירוסטה שאינה מחלידה. למעשה גם את הכיור ומשטח העבודה כדאי לבחור מנירוסטה. 

העיצוב הרבה פחות חשוב

בפסקה הקודמת הזכרנו את הנירוסטה כחומר מעולה לא רק לברזים למטבח המוסדי אלא גם לכיורים ולמשטחי העבודה. הנירוסטה היא מתכת אל חלד וכך למעשה אתם לא צריכים לדאוג מחלודה, אך יותר מזה, היא מתאימה למטבח המוסדי כי הוא פשוטה מאוד לניקיון. היא עמידה גם לחומצות ואפשר להניח עליה סירים ומחבתות חמים וכך היא הופכת להיות החומר הכי פופולרי למטבחים אלו. גם העיצוב שלה לא רע בכלל אך גם אם הוא לא מוצא חן בעיניכם, תזכרו שהעיצוב הוא הפרמטר הכי פחות חשוב כאשר בוחרים חלקים למטבח תעשייתי.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים