ברזים לאמבטיה במבצע קיץ

אם אתם מחפשים ברזים לאמבטיה כדאי מאוד שתחפשו את המבצעים. המבצעים יכולים להוזיל באופן משמעותי את הקניה שלכם וכך לא קר שתקבלו מחירים יותר נמוכים אלא תוכלו לבחור לחדר האמבטיה שלכם ברזים הרבה יותר מעוצבים ויוקרתיים שבמחיר רגיל ככל הנראה לא הייתם קונים. 

כמה עולים ברזים לאמבטיה?

אם אתם רוצים לדעת האם אותם ברזים לאמבטיה במבצע משתלמים לקנייה אתם קודם כל צריכים להבין כמה בכלל עולים ברזים רגילים לאמבטיה, כי יכול להיות שהמחיר לא כזה נמוך כמו שנראה לכם. בדרך כלל אותו מקום שמוכר את הברזים לאמבטיה יפרסם ליד מחיר המבצע את המחיר הרגיל אך בכל מקרה רק סקר שוק יסביר לכם טוב יותר מה רמת המחירים בשוק וייתן לכם להבין האם מדובר במחיר משתלם או לא. בכל מקרה יש מספר פרמטרים למחיר של ברז כאשר העיצוב הוא הפרמטר המשמעותי ביותר ויחד איתו החומר שמרכיב אותו וכמובן האיכות שלו שיכולה להיות ברמה משתנה.

איפה נשיג ברזים לאמבטיה במבצע?

אם אתם רוצים להשיג ברזים לאמבטיה במבצע לקראת הקיץ אתם צריכים לחפש אותם בכל מיני קטלוגים של חברות כאשר האינטרנט יספק לכם סקר שוק הרבה יותר נוח. למעשה אף אחד כבר לא מחפש ברזים וגם לא רהיטים ומוצרים אחרים בחנויות ובאולמות תצוגה, ולמרות שזו יכולה להיות חוויה מהנה בעיקר אם הולכים עם בן או בת הזוג, הרי שבסופו של דבר מדובר על בזבוז זמן וכסף על הדלק ולא לכולם יש כוח אליו. להיכנס לאינטרנט אפילו מהטלפון ולבחור מספר קטלוגים זו פעולה הרבה יותר פשוטה ומהירה כאשר אחרי שהבנתם איזה קטלוג מוצא חן בעיניכם, אפשר להגיע אליו ולראות בעין.

מה חשוב לבדוק לפני הקנייה?

אם אתם מתכוונים לרכוש ברזים לאמבטיה במבצע קיץ כדאי מאוד שתבדקו האם יש אחריות על הברז. למעשה יש לבדוק את האחריות על הברז בכל מקרה אפילו אם לא מדובר במבצע אך הבעיה היא שכאשר אנשים רוכשים מוצרים במבצע הם פחות שמים לב לפרטים ולעתים הם אף חושבים שמגיע להם פחות. אולי אפילו יהיה בית עסק מסוים שימכור את הברזים הישנים שיש לו בלי אחריות בכלל ואז הקנייה עצמה הופכת ברגע אחד להיות לא משתלמת.
זה שהברז עולה במחיר מציאה זה טוב ויפה אך אתם חייבים לבדוק האם מדובר בברז איכותי. יכול להיות שהמחיר במבצע שאתם מקבלים הוא לברזים די מיושנים ויש סיכוי שאין להם קונה כי הם פשוט לא מיצרן מוכר. בכל אופן יש להתחשב בכל הפרמטרים לבחירת ברזים לאמבטיה גם מבחינת עמידות וגם מבחינת עיצוב והתאמה אל חדר האמבטיה שלכם לפני שרוכשים, הרי בסופו של דבר מחיר המבצע לא משנה אם הקנייה שלכם לא תהיה מתאימה במאה אחוז.

מי מתקין את הברז?

קניית ברזים לאמבטיה במבצע יכולה להיות קנייה מושלמת אך חשוב מאוד שתזכרו כי את הברז יש צורך להתקין, וההתקנה בכל מקרה תעלה לכם עוד כסף. כמובן שאת ההתקנה אפשר גם לבצע לבד אך אם אין לכם ניסיון בהתקנת ברזים ואתם ועולם האינסטלציה לא כל כך קשורים זה לזה, כדאי שתשאירו את העבודה למישהו שמבין עניין. במידה ותבחרו בהתקנה עצמאית ומשהו לא יסתדר בסופו של דבר, אתם יכולים לשלם על כך בנזילה שלא רק תבזבז לכם מים רבים אלא גם תפגע בקיר באמבטיה ותוביל לעלויות נוספות. ההתקנה צריכה להתבצע על ידי אינסטלטור מקצועי והיא לרוב תעלה עד 250 שקלים.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים