ברזים איכותיים לאמבטיה

ברזים לאמבטיה יכולים להיות איכותיים במיוחד, אך הבעיה היא שאנשים רבים מתייחסים לאיכות רק לפי העיצוב. האיכות לא נמדדת רק בגימורים של הברז אלא בעוד פרמטרים כמו למשל העמידות שלו והפונקציונליות שלו. זה בדיוק הזמן להבין במה נמדדת איכותו של הברז וכמה ברז כזה אמור לעלות.

בברז לאמבטיה כדאי להשקיע

למה חשוב להשקיע בברזים לאמבטיה? האם בגלל שהוא שימושי? האם בגלל שברז איכותי יועיל לנו יותר? אולי בגלל שהוא משמעותי לגבי העיצוב הכולל של האמבטיה? כל התשובות נכונות. ברז לאמבטיה משפיע מאוד על השימוש בה, כי כאשר הברז לא נוח יכול להיות שאתם תתחרטו במוקדם או במאוחר ותרצו להחליף אותו. ברז מכוער יפגע בהרמוניה העיצובית שיש במקלחת וחשוב לבחור אותו בהתאם. לצד כל הסיבות הללו יש סיבה אחת הרבה יותר משכנעת: ברז לאמבטיה קונים פעם אחת לכמה שנים טובות ובקנייה כזו חשוב להשקיע.

כיצד נבחר ברז שמתאים לעיצוב?

כמו שכבר הבנתם, ברז איכותי הוא בין היתר ברז מעוצב. ברז מעוצב עם גימורים יפים יכול להכניס אנרגיות חיוביות לחדר האמבטיה והוא ישלים את הכיור המעוצב שבחרתם ואת הסידור ההרמוני שיש בה. עם זאת, חשוב לזכור כי לא כל ברז מעוצב יתאים לכל חדר אמבטיה מעוצב. אם יש לכם חדר אמבטיה בעיצוב כפרי סביר להניח שברז יוקרתי לא באמת יתאים לו.  לכן חשוב להתאים את הברז לעיצוב הקיים או לחלופין, להתאים את חדר האמבטיה לברז או יותר נכון לעצב אותו לפיו. האפשרות השנייה תהיה רלוונטית בעיקר אם אתם גם ככה מתכננים שיפוצים כדי לשנות את עיצוב האמבטיה.

כיצד נבדוק את עמידות הברז?

ברז איכותי הוא ברז עמיד ועל כך דיברנו בשורות הפתיחה. השאלה הגדולה היא מה זה אומר עמידות לברז, האם זה אומר שהוא לא נשרט? האם זה אומר שהוא לא מחליד? כל התשובות נכונות. ברז עמיד הוא ברז שלא מחליד וכך למעשה ברזים מנירוסטה לאמבטיה הפכו להיות הנפוצים ביותר בישראל. למרות שהם יקרים יותר הם מחזיקים מעמד לזמן רב יותר ואם תשימו לב, כל החומרים שמרכיבים את הברז עמידים. יש גם ברזי נחושת וברזים מפליז שיהיו עמידים במיוחד וכדאי לכם להתעניין גם בהם. כדי לבדוק את עמידות הברז בדקו את התקן שלו ואת החומר שמרכיב אותו, וכדאי גם לקרוא המלצות.

כמה עולה ברז איכותי לאמבטיה?

עד כה דיברנו על דברים חיוביים, הברז לאמבטיה צריך להיות מעוצב ועמיד ויכול להיות שאתם כבר מדמיינים כיצד ייראה הברז הבא שלכם. עם זאת יש גם חיסרון אחד לכל אלו והוא יגיע ביחס ישר לעיצוב ולעמידות: המחיר. ככל שהברז יהיה מעוצב ואיכותי יותר הוא גם יעלה יותר ואתם יכולים להגיע למחירים שיגיעו אפילו מעל לאלף שקלים. אין ספק שברז כזה יכול להיות איכותי לאורך זמן אך לא תמיד קנייה יקרה כמו זו תתאים לכם בשלב זה של החיים. באיכות צריך להשקיע ואם אתם רוצים להוזיל עלויות תוכלו לחפש מבצעים.

ברז איכותי רק מחברה איכותית

בחירת ברז איכותי הוא למעשה משפט נרדף לקניית ברז מחברה איכותית. ברגע שהחברה מוכרת והיצרן ידוע באיכות המוצרים שלו אתם יכולים להיות בטוחים שלא משנה באיזה ברז תבחרו הוא יהיה עמיד לאורך זמן. לגבי העיצוב, זה עניין של טעם וריח ולכן חשוב מאוד לחשוב היטב מה יתאים לעיצוב של חדר האמבטיה שלכם ולא לקבל סתם חוות דעת מאנשים אחרים וגם לא מהמוכרים שנמצאים בחנות, בטח בלי להראות להם תמונה של המקום אליו הוא מיועד.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים