ברזים לאמבטיה בצבע שחור

ברז לאמבטיה בצבע שחור יכול להיות שדרוג מרענן. אם אתם חוששים מהצבע הכהה זה הזמן לספר לכם שברזים כאלו יכולים להיות דווקא שינוי שובר שגרה שיכניס אנרגיות חיוביות.

ממה עשוי ברז שחור?

ברזים שחורים יכולים להפתיע אתכם מאוד ובוודאי אם תגלו שהם עשויים מנחושת. האם נחושת יכולה להיות שחורה? היא לא שחורה בצבעה הטבעי אך אם מעבדים אותה עם עוד כמה חומרים, לא רק שאפשר להקנות לה את הצבע השחור, אפשר גם ליצור דוגמאות מעניינות עליה ואפיו לשחק עם הגוונים. ברז שחור לאמבטיה יכול גם להיות עשוי מפליז. יש להבדיל בין ברזים שחורים לגמרי לבין ברזים בציפוי שחור. למעשה אין שום סיבה לא לבחור ברז בציפוי שחור אך עם הזמן יש סיכוי שהציפוי יישרט או יתקלף, בעיקר אם תבחרו ברז לא איכותי, וזה ישפיע על הנראות שלו, לעתים בצורה בלתי הפיכה.

הצבע הוא רק פרמטר אחד

חשוב לזכור כי הצבע של הברז הוא בסך הכול פרמטר אחד מהעיצוב שלו ובוודאי מהבחירה הכוללת שלו. אין ספק שהעיצוב של הברז חשוב מאוד וברז שחור יכול להוסיף הרבה לחדר האמבטיה וגם למקומות אחרים בבית, כמו לגינה או למטבח, אך מעבר לצבע יש להתחשב בשאר התכונות שלו. יש ברזים מרובעים ויש ברזים מעוגלים, יש ברזים ארוכים וגבוהים ויש ברזים עבים וקצרים, יש כאלו שיוצאים מהכיור ויש כאלו שיוצאים מהקיר ועוד. חשוב לבצע שקלול של כל הפרמטרים הללו כדי לבחור את הברז המושלם ולא להותיר את הצבע כפרמטר היחיד שיביא את השינוי.

מה היתרונות של ברז שחור?

ברז שחור מציג כמה יתרונות מדהימים שברזים בצבעים אחרים לא יציעו לכם. בראש ובראשונה מדובר על ברז מיוחד. אם אתם רוצים לשבור את השגרה ולהפסיק לקנות מה שכולם קונים ברז שחור יכול לספק לכם את זה ובגדול. ברז שחור בולט מאוד ולא רק שהוא בולט, הוא מתאים לכל עיצוב. הצבע השחור אולי יהיה דומיננטי מידי בחלק מהעיצובים אך ברוב המקרים הוא ישתלב בצורה עדינה מאוד. יחד עם זאת חשוב לזכור שהצבע השחור מתלכלך פחות. אם יש עליו כתמי מים או כתמים של אוכל, אולי אפילו אבק, הם יהיו הרבה פחות בולטים.  

הניקיון של הברז יהיה פשוט יותר

ניקיון הברז יהפוך להיות פשוט יותר. אמנם יש ברזים שחורים עם ברק ויש ברזים בצבע שחור מט אך בכל מקרה הצבע השחור יקל על הניקיון שלכם. ניקוי ברז מנירוסטה בצבע כסף יכולה להיות משימה הרבה יותר קשה ממש שחושבים התחלה. הניקיון של ברז כזה לא יהיה מושלם אם לא תשתמשו בחומרים מבריקים, זאת בנוסף לעובדה שברז מנירוסטה צובר כתמים ואפילו כתמי מים ישפיעו על המראה שלו. ניקיון הברז השחור יהיה פשוט יותר וזו נקודה חשובה בתחזוקה הקבועה שלו. ברזים לאמבטיה בצבע שחור יישארו מעוצבים לאורך שנים רבות בזכות העמידות האיתנה שלהם.

מה טווח המחירים של ברז שחור?

ברזים לאמבטיה בצבע שחור יהיו מעט יותר יקרים מברזים רגילים אך גם כשבוחרים אותם יהיה טווח מחירים יחסית גדול. בצורה כזו כל אחד יכול למצוא את הברזים שמתאימים לכיס שלו, כאשר הפרמטרים שמשפיעים על המחיר יהיו זהים לכל ברז אחר. העיצוב של הברז משפיע על המחיר, כמו גם האיכות שלו והעמידות שלו. ברזים לאמבטיה בצבע שחור יכולים לעלות בין 400 ועד 1200 שקלים בממוצע ואם תרצו ברז בעיצוב יוקרתי ממותג מוביל, תצטרכו לשלם יותר. חשוב לזכור שבאיכות של הברז כדאי להשקיע כדי שבאמת תוכלו ליהנות מכל היתרונות שלו.  
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים