כיורים למטבח התקנה שטוחה

בחירת כיור למטבח היא בחירה מורכבת מאוד שבה אתם חייבים להתחשב במספר רב של פרמטרים, אך חשוב לזכור שאתם חייבים לבחור גם את דרך ההתקנה שלו בצורה נבונה. כיורים למטבח בהתקנה שטוחה יכולים להיות הרבה יותר מעוצבים, יעילים ועמידים, וזה הזמן להבין מה זה בכלל אומר.          

מהו כיור בהתקנה שטוחה?

כל כיור שתרכשו לא יכול להיות הכיור העמיד והשימושי שאתם רוצים שהוא יהיה אם הוא לא יעבור התקנה מקצועית. כמו כן, ההתקנה לא רק צריכה להיות מקצועית אלא גם להתבצע בשיטה הנכונה כאשר התקנה שטוחה נחשבת לשיטה הכי טובה בימינו. התקנה כזו למעשה יוצר משטח אחיד ורציף בין הכיור לבין משטח העבודה, וכך למעשה אנו מרוויחים יתרונות רבים. הכיור מותקן בשיטה זו כך שהוא למעשה יוצר 'מקשה אחת' אטומה לחלוטין יחד עם משטח העבודה, ללא הבדל גובה, כאשר לעתים הכיור יהיה נמוך במילימטר אחד ממשטח העבודה מה שכמובן לא מורגש כלל בעין.

כיור עמיד לאורך שנים רבות

יש יתרונות רבים בכיורים למטבח בהתקנה שטוחה ואחד מהיתרונות הבולטים ביותר הוא כמובן העמידות של הכיור. כיור בהתקנה שטוחה יהיה הרבה יותר עמיד כיוון שהוא חזק ויציב הרי הוא נמצא במקשה אחת עם משטח העבודה. משטח כה יציב יהפוך את השימוש שלכם במטבח גם לנוח יותר, כאשר יהיה לכם יותר מקום לעבוד במטבח ולא יהיו הבדלי גובה מעצבנים שיכולים לפגום בשימושיות שלו. כיור בהתקנה שטוחה יחזיק מעמד לשנים רבות וגם התחזוקה שלו תהיה פשוטה הרבה יותר מכיורים שהותקנו בשיטות אחרות.

תחזוקה הכיור פשוטה במיוחד

תחזוקת כיור בהתקנה שטוחה תהיה פשוטה במיוחד ואי אפשר להשוות אותה לכיורים אחרים, בכל סגנון. למשל, כיור שמודבק עם חומרי איטום ואינו יוצר משטח ישר לחלוטין יהיה צורך לתחזק שוב ושוב תוך כדי איטומו מחדש, ועד שהוא ייאטם מחדש אחרי שהוא יתחיל לנזול אתם תצטרכו לנקות הרבה יותר. למעשה הניקיון היא אחת הנקודות החשובות ביותר בבחירת שיטת ההתקנה של הכיור ובשיטת ההתקנה השטוחה אתם מרוויחים ניקיון פשוט וקל. אפשר לגרוף מים מכל מקום לכל מקום כאשר ההתקנה השטוחה מאפשרת רצף גם למגב קטן וגם לסמרטוט.

העיצוב הכי טוב שאפשר לקבל

כיור בהתקנה שטוחה יהיה הרבה יותר יפה משיטות התקנה אחרת שכן הוא יוצר מראה עדין ומיוחד, ולא משנה באיזה כיור תבחרו .ברגע שיש כיור עם התקנה שטוחה כמעט ואי אפשר לשים לב היכן עובר הגבול בין הכיור למשטח העבודה והמראה הופך להיות הרבה יותר הרמוני. חשוב לזכור כי העיצוב יכול להיות הרבה יותר יפה ככל שבוחרים מתקין מקצועי יותר ולכן יש חשיבות רבה גם בבחירה הזו ולא רק בבחירת שיטת ההתקנה. יכול להיות שבגלל התקנה לא מקצועית לחלוטין כל שאר הפרמטרים יתקיימו אך העיצוב לא יהיה שלם.

סוגי הכיורים וחשיבות ההתקנה

אין ספק שאחרי קריאת כל היתרונות של כיור בהתקנה שטוחה אפשר להבין שזוהי שיטתה התקנה הכי טובה שיש, אך מלבד בחירה זו שאחרי המאמר הזה הפכה להיות פשוטה, יש עוד כמה בחירות שתצטרכו לבצע. ההתקנה לא תהיה חשובה כמו בחירת הכיור בעצמו שכן אם לא תבחרו כיור מעוצב, ההתקנה לא תספק כיור מעוצב, ואם הכיור לא יהיה עמיד, ההתקנה לא תוכל לעשות זאת לבדה. לכן, חשוב גם לבחור כיור מתאים, גם לבחור מתקין מתאים וגם לבחור בהתקנה שטוחה כדי לקבל את כל היתרונות שעליהם דיברנו במאמר הזה.
 from avildis-blog.tumblr Fee

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים