כיור מטבח כפול

מהו כיור מטבח כפול?

בוודאי יצא לכם לראות בחייכם כיור מטבח כפול אך אם לא, פשוט תדמיינו כיור מטבח גדול שמחולק לשני חלקים. בשני החלקים יהיה פתח ניקוז ולעתים יהיו גם שני ברזים שונים אך זה כבר משתנה לפי הדגם, כאשר כל לקוח מעדיף משהו אחר. למה צריך כיור כפול? יש לו שימושים רבים אך בראש ובראשונה אפשר למנות את המסורת. במסורת היהודית יש חוקים ואיסורים ואחד האיסורים הבולטים הוא ערבוב של כלים חלביים ובשריים. כיור כפול יפתור את הבעיה הזו ותוכלו להניח את הכלים שלכם בלי לחכות עד שהם יישטפו ובלי חשש שאתם עוברים על המסורת שמהווה את דרך חייכם.

במה עוזר כיור מטבח כפול?

כיור מטבח כפול יכול להיות שימושי מאוד ולא רק לשומרי מסורת. למעשה אפשר לראות כיורי מטבח כפולים גם אצל אנשים שמנהלים אורח חיים חילוני לחלוטין. כיור מטבח כפול יכול להיות שימושי כאשר אתם רוצים לשטוף ירקות בזמן שיש כלים בתוכו. כאשר הכיור מחולק לשניים אתם לא צריכים להגביל את עצמכם כי לעתים פשוט אין כוח לעשות כלים, או שאין בזה היגיון עד שלא כל הכלים מלוכלכים. יחד עם זאת שטיפת הכלים תהפוך להיות משימה יותר פשוטה כאשר מבצעים אותה בכיור מחולק. ניתן לשטוף את הכלים, לשים אותם בצד אחד, ובצד השני לסבן אותן וכך הם לא מלכלכים זה את זה.

מה החסרונות של כיור זה?

לכיור מטבח כפול יש גם חסרונות. אולי לא תמיד החסרונות יעלו על היתרונות ולכן הם לא יהיו רלוונטיים אך כדי להחליט על כך אתם חייבים להכיר אותם. קודם כל, כיור כפול עולה יותר. אל תצפו לאותם מחירים של כיורים רגילים, מדובר על כיורים שצריכים להיות מרווחים מספיק וגם יש ביניהם מחיצה מה שלמעשה מעלה את המחיר בכמה עשרות אחוזים, מה שמתבטא בכמה מאות שקלים בדרך כלל. יחד עם זאת מדובר בכיור גדול מאוד. אם תבחרו בכיור מטבח כפול תצטרכו לפנות לו מקום וכך החלום שלכם למטבח עיצוב עדין וקומפקטי ייגנז. כמו כן לא תמיד כיור עם מחיצה באמצע יתאים לעיצוב.  

האם כדאי כיור אחד או שניים?

אחרי שהצגנו את היתרונות והחסרונות של כיור מטבח כפול חשוב להכיר עוד אפשרות שיכולה להיות מעניינת עבורכם ואולי היא תתאים לכם יותר: התקנת שני כיורים. התקנת שני כיורים יכולה לפתור כמה בעיות, היא לא תחייב אתכם להתקין כיור עצום שלא תמיד ישתלב בעיצוב ושני אנשים שונים יוכלו להשתמש בכיורים באותו הזמן. עם זאת שני כיורי מטבח יתפסו בסופו של דבר מקום רב יותר במטבח, הם יהיו יקרים יותר וגם ההתקנה תהיה מסובכת יותר. יש אנשים שמבחינת המסורת מוכנים להתקין שני כיורים ולא מוכנים 'להתפשר' לטענתם על כיור מטבח כפול, ואז הדילמה אינה רלוונטית.

כמה עולה כיור מטבח כפול?

הגענו לשלב שלו חיכיתם יותר מכול, השלב בו אנו מדברים על המספרים. כיור מטבח כפול יכול לעלות בין 700 שקלים ועד 2000 שקלים בממוצע כאשר פרמטרים רבים משפיעים על המחיר. למשל, ככל שהכיור יהיה גדול יותר כך הוא יעלה יותר וחומרים איכותיים יותר ייקרו אותו במידה ניכרת. גם העיצוב שלו משפיע על המחיר ולעתים אפילו הצבע שלו. ככל שהכיור יהיה איכותי יותר ומחומרים שמחזיקים מעמד לזמן רב בלי להישרט או להתבלות באופן טבעי, הקנייה הראשונית שלכם תהיה יקרה יותר. עם זאת, היא תהיה משתלמת יותר לטווח הארוך.
 from avildis-blog.tumblr Fee

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים