ברז שחור מאט למטבח

אם אתם מחפשים ברז למטבח שיהיה מיוחד, יוצא דופן ושובר שגרה, יכול להיות שבמקום לחפש את העיצוב המרהיב ביותר עם גימורים מהפנטים פשוט תחפשו ברז בצבע אחר. כיום יש ברזים בצבע כסוף, צבע זהוב ואפילו צבע לבן, אך הברז הכי מיוחד שיש וזה שיתאים לכל מטבח יהיה הברז השחור. איפה אפשר לקנות ברז כזה? מאיזה חומר הוא עשוי? מה היתרונות שלו? הנה כל התשובות לפניכם.

ממה עשוי ברז שחור והאם הוא עמיד?

יכול להיות ששמעתם על כיורים שחורים למטבח ויכול להיות שבגלל העובדה הזו אתם תתבלבלו ותחשבו שגם ברז שחור עשוי מאבן גרניט. אבן גרניט יכולה להיצבע בצבע שחור ולסדר לכם אחלה של כיור אך גם משטח עבודה וכיורים מקוריאן יכולים להיות בצבע שחור, אך שניהם לא קשורים בכלל לברז. הברז עשוי בכלל ממתכת ולא מאבן ולכן אם אתם רוצים ברז שחור אתם צריכים לבחור בין נחושת או ניקל כאשר יש גם מתכות שונות שנצבעות בציפוי שחור בלבד אבל לא תמיד האיכות שלהם תהיה הכי גבוהה שיש. בכל מקרה הברז יהיה עמיד מאוד ולא רק לפגיעות חיצוניות אלא גם ללכלוך.

הברז שהכי קל לנקות

אפשר לומר שאת הצבע השחור הכי קל לנקות מהסיבה הפשוטה שאת הברז אפשר להשאיר מלוכלך זמן רב ובכלל לא יראו שהוא מלוכלך. בעוד ברזים לבנים יכולים להתלכלך חיש מהר, וברזים סופים יכולים לאבד מהברק שלהם במהירות הבזק בגין הופעת כתם אחד בודד, ברז שחור ובעיקר ברזים בצבע שחור מט יישארו חלקים ונקיים לחלוטין. כמובן שאחרי לכלוך רב וכתמים מרובים גם הברז השחור שלכם במטבח יתלכלך וייאבד מהעיצוב שלו אך זה יקרה אחרי זמן רב יחסית בהשוואה לברזים האחרים. את הברז יהיה גם קל מאוד לנקות כאשר סימני הניקוי לא יישארו עליו כמו על ברזים אחרים.

הברז הכי מעוצב שתוכלו לקבל

·         אז דיברנו על העמידות הנפלאה של הברז ודיברנו על כך שהוא נשאר מעוצב מאוד גם אחרי שהוא מלוכלך בכמה כתמים, אך למעשה הסיבה שהוא מעוצב לא קשורה לעובדה שלכלוך לא נראה עליו באותה מידה כמו על ברזים למטבח בצבעים אחרים. הסיבה שהוא מעוצב מאוד היא הצבע השחור הדומיננטי שיכבוש את המטבח שלכם ויהפוך אותו לפינה הכי מעניינת שיש.
·         ברז למטבח בצבע שחור יהיה שובר שגרה וישנה את העיצוב של המטבח כולו ואם תתאימו צבעים מונו כרומטיים אחרים אליו תקבלו מהר מאוד את המטבח הכי פנטסטי שאי פעם יכולתם לחלום עליו.
·         למי מתאימים ברזים שחורים למטבח? באופן טבעי ברז שחור למטבח יתאים לכיורים שחורים כאשר מומלץ שגם משטח העבודה עצמו יהיה שחור. בכל מקרה את הברז כדאי לשלב עם עיצוב נגטיבי, כלומר שחור ולבן, כאשר הארונות והמוצרים החשמליים יהיו בהתאם.

גם שימושי וגם יפה

אחרי שדיברנו כל כך על העיצוב הנפלא של ברז שחור למטבח ואחרי שהבנו שברזים למטבח צריכים להיות גם עמידים בפני כתמים, חשוב להתאים את הברז גם לשימושיות שלכם. למעשה ללא התאמה בין אופי השימוש שלכם והפרקטיקה שלו בפועל לא תהיה הבחירה מושלמת לגמרי. גם בפרמטר הזה אתם יכולים להיות רגועים כי יש מגוון רחב של דגמים שעומדים לרשותכם כאשר יש ברזים גבוהים וברזים נמוכים ויש גם ברזים נשלפים. ברז נשלף בצבע שחור יהיה שילוב נהדר כיוון שברזים אלו יהפכו את משימת הניקיון של הכיור וכל מילוי סיר למשימות הכי פשוטות שיש, כך שגם הנוחות תהיה גבוהה.
 from avildis-blog.tumblr Fee

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים