ברז למטבח תעשייתי

ברזים למטבח חייבים להיות מותאמים לשימוש, מעוצבים ונוחים, אך צריך לעשות הפרדה די ברורה בין ברזים שמיועדים למגזר הפרטי וברזים שמיועדים למטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי נפוץ במסעדות, אולמות אירועים וחברות קייטרינג עיקר, והם צריכים ברזים איכותיים ופרקטיים.  

אלו ברזים מתאימים למגזר התעשייתי?

יש מגוון רחב של ברזים שיכולים להתאים למקומות מגוונים אך כאשר מדברים על המתאר התעשייתי, אין ספק שברז נשלף יהיה אחד הטובים ביותר אם לא הטוב מכולם. זה שתקנו ברז נשלף לא אומר שאין לכם עוד פרמטרים חשובים שאליהם תהיו חייבים להתייחס, כמו למשל איכותו, מחירו והעיצוב שלו, אך בכל זאת הבחירה בו מצמצמת לכם את האפשרויות באופן ניכר. לא תמיד ברז נשלך ייראה במטבח התעשייתי ולעתים יש שאלה של עיצוב, כי ברז נשלף לא תמיד כל כך מעוצב בעיקר בשל גופו וראשו הגדול, אך הוא יכול להיות יעיל מאוד למילוי סירים, לניקיון והגעה לכל מקום לכל סיבה כלשהי.

מה חשיבות העיצוב במטבח התעשייתי?

עיצוב הוא אמנם פרמטר חשוב ואולי אף ראשי במטבח הביתי, ואפילו במטבחים חשופים במסעדות לפי הטרנד העכשווי, אך בסופו של דבר אם המטבח מוסתר ואם מדובר על מטבח תעשייתי באולם אירועים או חברת קייטרינג, אין לעיצוב באמת חשיבות. אף אחד לא יראה את העיצוב שלו ולמעשה לעובדים לא כל כך אכפת במה הם משתמשים, הם יעדיפו להשתמש בברז נוח ויעיל גם אם הפרמטרים האלו יגיעו על חשבון העיצוב. יחד עם זאת חשוב לזכור שהעיצוב מוסיף משמעותית למחיר ובמטבח התעשייתי יש רצון לחסוך בעלויות ככל הניתן, ולכן העיצוב הוא לא פרמטר משמעותי כל כך.

ברזים עמידים וחזקים יהיו עדיפים

ברזים למטבח תעשייתי חייבים להיות עמידים וחזקים. במטבח התעשייתי יכול להיות שבשוגג הברז יקבל מכה חזקה מאיזה סיר גדול או שהוא יירטב באופן משמעותי יותר מאשר ברז רגיל. אם הברז לא חסין בפני חלודה, אם הברז לא יהיה חזק מספיק, הוא יכול לדרוש החלפה כבר אחרי שנה או שנתיים. מצב כזה יכול להיות בעייתי במיוחד ויעלה לעסק לא מעט ולכן חשוב לשים לב האם הברז עומד בתקן, מה איכות היצרן והאם הוא מוכר בתחום, וכמובן האם יש תעודת אחריות עליו לפחות לשנה הראשונה. ברזים מנירוסטה יכולים להיות עמידים במיוחד והאמת היא שגם העיצוב שלהם לא רע בכלל.

ברזים דומיננטיים אך פשוטים

ברזים במטבח התעשייתי בדרך כלל יהיו יותר דומיננטיים מברזים רגילים. הסיבה לכך היא שהברז הוא אחד המוצרים השימושיים ביותר במטבח התעשייתי ולמעשה יש סיכוי שהוא יהיה פתוח אפילו יותר זמן מאשר הוא סגור. ברז של שוטף כלים חייב להיות גדול והוא פועל למשך זמן רב, כך גם ברז שמיועד למילוי מים לבישולים ולהרתחה. כמובן שהברזים יכולים להיות דומיננטיים באופן חיובי וכך המטבח יהיה אפילו מעוצב, חרף חשיבותו הפחותה של פרמטר זה. 

ברז נשלף יועיל לתפעול המטבח

כמו שכבר אמרנו בפסקה הראשונה ונחזור ונאמר גם עכשיו, ברז נשלף הוא אחד הברזים הכי טובים שיכולים להיות אצלכם במטבח התעשייתי. עם זאת ברזים למטבח מסוג זה יכולים להיות הרבה יותר טובים כאשר יהיה להם ראש מתוחכם. מה זה אומר? לעתים יש צורך בלחץ מים גבוה יותר ולעתים בנמוך יותר, לעתים יהיה צורך בזרם אחד רציף ולעתים יהיה צורך בכמה זרמי מים לניקוי טוב יותר או למען חיסכון במים וכן הלאה. כך ברזים עם ראש שמספק כמה אפשרויות יהיה עדיף בהרבה על שאר הברזים.
 from avildis-blog.tumblr Fee

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים