כך תבחרו ברז איכותי ונוח לאמבטיה שלכם

האמבטיה שלכם יכולה להיות בולטת בעיצוב שלה בעיקר בגלל המקלחון או הארון שתבחרו להניח בה, אך יכול להיות שהפרטים הקטנים הם אלו ישלימו או יפגעו במלאכה הכללית. הברז הוא דוגמה קלאסית לכך כיוון שמדובר בחלק קטן אך שימושי ביותר. לא רק שהנוחות של הברז יכולה לפגוע בחדר האמבטיה כולו אלא גם העיצוב שלו יכול להרע. איך בוחרים אותו נכון?

בחירת הברז לפי העיצוב הקיים

ברזים לאמבטיה בדרך כלל יהיו מהבחירות האחרונות שתבצעו. הסיבה לכך טמונה בגודל שלו ובשלל הסגנונות. הברזים לאמבטיה לא יהיו מוגבלים בעיצובים שלהם ובעיקר ברז לאמבטיה, בשונה מברז למטבח או ברז לחצר, נהנה ממגוון עצום של עיצובים שמתאימים לכל מתאר קיים. ברז כפרי, ברז יוקרתי, הכול תוכלו למצוא בחנויות שמשווקות כלים ואביזרים שונים למטבח. כיוון שהברז נבחר אחרון לרוב, יש להתאים אותו לעיצוב הקיים שזה אולי הפרמטר שיגביל אתכם יותר מכול, אך גם יעשה לכם בחירה קלה במיוחד.

לבחור ברז נוח ושימושי

·         ברזים חייבים להיות נוחים וזה לא משנה היכן הם נמצאים. הם צריכים להיות נוחים במטבח, באמבטיה, בגינה ובכל מקום אחר בו הם נמצאים. אם לא יהיה לכם נוח אתם תסבלו יום אחרי יום עד שתרצו להחליף אותם ולכן כדאי לחשוב על זה בשיקול דעת כבד ועמוק כבר מההתחלה.
·         מבחינת נוחות הברז יש צורך להתחשב בהעדפה שלכם יחד עם העיצוב. יש ברזים נמוכים מאוד ויש ברזים גבוהים ויכול להיות שיתאים לכם ברז מסוים בגלל העדפה אישית.
·         בנוסף לגובה של הברז, יש צורך להתחשב בידיות. האם אתם מעוניינים בידית אחת או בשתי ידיות? ואם בחרתם בשתי ידיות, היכן הן יהיו ממקומות? אם בחרתם בידית אחת תצטרכו להחליט איזו סוג ידית תהיה הכי נוחה עבורכם וכן הלאה.

לבחור את הצבע

נכון שאנו רגילים לכך שברזים לאמבטיה יהיו בצבע כסוף, אך זה ממש לא מחייב. כיום ניתן לקבל ברזים במגוון רחב של גוונים ואפילו גוני זהב אם לדעתכם זה יתאים לעיצוב. אם אתם רוצים לשבור את העיצוב השגרתי זה אחד הפרמטרים שיספקו לכם את האפשרות.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים