הדרך הטובה ביותר לבחירת כיור למטבח

הוא מגיע בדרך כל לעם הבית ואנו לא חושבים בכלל להחליף אותו, אך למעשה הוא אחד הדברים הכי קריטיים במטבח ובבית בכלל. כיור למטבח יכול להיות הנקודה הכי מעיקה בבית, הכי לא מעוצבת והכול בגלל בחירה לא נכונה. איך בוחרים כיורים למטבח בצורה נכונה?


image

קרדיט תמונה: אתר ורד ברזים וכיורים

להבין את המשמעות של הכיור

עוד לפני שאתם מגיעים לתהליך הבחירה, חשוב שתבינו מדוע זה כל כך חשוב. האם כיור למטבח באמת קובע גורלות והאם יש סיכוי שבחירה לא נכונה תעיק עלינו מאוד? התשובה היא כן, כיוון שאנו מבלים לא מעט זמן במטבח במשך כל יום ויום ולצערנו שטיפת כלים זה משהו שאי אפשר להתחמק ממנו גם כשיש מדיח. עליכם לייצר לעצמכם סביבת עבודה שיהיה קל לנקות וקל לעבוד בה ולכן חשוב לשים לב לדרך הנכונה ביותר לבחור את הכיור הכי טוב שיש.

הדרך הטובה ביותר לבחירת כיור למטבח

·         השלב הראשון הוא להבין האם יש לכם צרכים מיוחדים. אם אתם שומרי כשרות ורוצים שיהיו לכם שני כיורים יכול להיות שכיור אחד שמחולק לשתי קערות יהיה בחירה טובה. בכל מקרה גם אם אתם לא שומרים כשרות או לא עד כדי כך, כיור מחולק יכול לעזור לכם מאוד ושווה לשקול אותו אם יש לכם מטבח גדול. כך תוכלו לעבוד בכיור שני אנשים, כאשר הצדדים לא יתערבבו זה בזה כמו למשל שטיפת ירקות ושטיפת כלים.
·         חשוב לבחור את הכיור אחרי שביררתם מהם החומרים שיתאימו לכם. יש כיור מגרניט, יש כיור מחרסינה ויש את כיורי הנירוסטה שהם העמידים ביותר. כמובן שאם משווים בין טיב החומרים נגלה שנירוסטה היא הטובה ביותר לטווח הארוך אך לא בטוח שהיא תתאים לעיצוב שלכם ולאופי השימוש ולכן חשוב גם לבחור לפי מיקום הכיור והשימוש שיהיה לו.

לבחור כיור חדשני

לפני שבוחרים כיור חשוב לפנות מספיק זמן כדי שלא תקבלו את הבחירה הזו בלחץ. אנשים רבים חושבים שכיורים למטבח יהיו בחירה קלה כי אין הרבה אפשרויות אך תגלו מהר מאוד שיש לכם הרבה אפשרויות שונות כמו למשל משטח עבודה מחוספס לייבוש של ירקות או צלחות, כיור עם מקום מובנה לכלי ניקוי וכולה. כיורים חדשניים יהיו משתלמים מאוד כי צריך לזכור שכיור קונים פעם אחת.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים