ברזים כפריט עיצובי בבית שלך

לעיתים קרובות עיצוב הבית בא לידי ביטוי רב ביותר על ידי השקעה בפרטים הקטנים
כל מי שעבר תהליך של עיצוב ומיתוג של ביתו יודע, כי לעיתים פשוט אין די בהחלפת ריהוט, הזזת מכשירי אלקטרוניקה, ולעיתים אף בשיפוץ כולל.  צביעת הקירות לעיתים קרובות גם אינה מביאה בדיוק לתוצאות הדרושות. עיצוב הבית מתחיל ונגמר בתשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. החלפת הווילון בסלון יכולה לעיתים להעניק אווירה בעוצמה חזקה בהרבה מהחלפת הספה למשל, החלפת המרזב מחוץ לבית עשויה למשוך את עיניהם של עוברים ושבים ולסייע להעניק מראה עתיק או מודרני לחלקו החיצוני של הבית. האופציות כמעט אינן נגמרות לשינוי העיצוב באמצעות תשומת לב לפריטים קטנים בבית. אחד מהפריטים אשר בעבר נחשב לבעל תכונות פונקציונאליות בלבד הוא הברז. 

בעוד כאמור בעבר ברזים היו בעלי צורה כמעט אחידה ברוב הבתים בארץ, כיום אנשים מבינים את הפוטנציאל הרב שיש להם בשל נוכחותם הן במטבח, והן בחדרי השירותים להשפעה וחיבור עיצובי של חלקי הבית השונים.
מהם סוגי הברזים המעוצבים בשוק, ולאיזה סגנון עיצובי הם מתאימים
הקושי בהכרה בחשיבות העצומה שיש לפרטים והפריטים הקטנים בעיצוב הבית, נובע מהצורך לדעת להתאים אותם ולשלוט בשוק המגוון שיש לפריטים אלו. גם לברזים מתחיל להיות מגוון נרחב הנמכר בחנויות הארץ, אשר הופך מצב אחד את הבחירה בברזים המתאימים ביותר לשילוב בביתנו לקשה, ומצד שני מאפשר לנו למצוא לאחר חיפוש את הברז המתאים בדיוק לצרכינו. סוגי הברזים המעוצבים בשוק כיום כוללים:
·         ברזי ווינטאג': ברזים ווינטאג' הינם ברזים המעניקים לבית אווירה של יוקרה מהוקצעת, אשר נפוצה בבתים ישנים ומהודרים. ברזים אלו לרוב יבנו או יצופו במתכות כגון פליז, ויהיו בעלי צבע זהבהב. מעבר לצבע עצמו, צורת הברזים לרוב תהה בסגנון סימטרי לחלוטין, תוך השמת דגש על צורות פשוטות המשולבות בצורה אלגנטית.
·         ברזים מודרניים: הברזים המודרניים הינם ברזים אשר הדגש בעיצובם הינו על ניקיון וחדשנות. ברזים אלו יבנו בצורה מעוקלת, ממתכת פשוטה בצבע אחיד. הברזים ישולבו פעמים רבות עם כיור לבן ונקי, ולעיתים ישלבו מנגנון הפעלת מים קל מהיר ונוח במיוחד.  
חשוב מאוד לעבוד עם חברה מוכרת
בחירה של ברזים הינה בחירה המלווה בעלויות התקנה כמו גם של רכישה. חשוב מאוד לדעת לקלוע בול בניסיון הראשון, ולרכוש ברזים שמצד אחד יתאימו לחזונכם העיצובי ומצד שני יהיו בעלי תפקוד גבוה ותקין לאורך זמן. הדרך להשיג זאת תהיה רק על ידי רכישה מחברה מוכרת, אשר תופעל על ידי ספק ותיק ובעל ידע וניסיון. ספק זה ידע לסייע לכם לבחור את הברזים המתאימים לכם ביותר מתוך המגוון הקיים, ויבטיח לכם אריכות חיים למוצר שרכשתם.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים