המדריך לשיפוץ האמבטיה

תקופת שיפוצים יכולה להיות דווקא מהנה
שיפוצים תמיד עולים באותה נשימה יחד עם מחשבות שליליות ואף דאגות, אך ההבנה שהשיפוצים הם רצון שלנו ואנחנו אלו שלא רק יוזמים אותם אלא גם משלמים עליהם סכומי כסף נכבדים יכולה לשנות אצלכם את הגישה ואפילו תיהנו מהתהליך. בטח כאשר מדברים על שיפוצים באמבטיה שהכרחיים אחת לכמה שנים כדי לשפר לכם כל פעם מחדש את חווית המקלחת. חדר האמבטיה הוא אחד המקומות החשובים ביותר בבית, החל מהבוקר בו אנו שוטפים פנים ועד סוף יום עבודה שאנחנו מגיעים למקלחת חמה. צריך להתייחס לאלמנטים הגדולים כמו האמבטיה עצמה ועד לפרטים הכי קטנים כמו בחירת ברזים לאמבטיה.




המדריך לשיפוץ חדר האמבטיה
·         השלב הראשון בשיפוץ האמבטיה היא להבין האם אתם רוצים להחליף את כל מבנה האמבטיה והכיור או שאתם רק רוצים לשפר את המצב הקיים. אם אתם רוצים לשפץ את מה שניזוק, או פשוט לחדש את החרסינה והכיור, תוכלו לשלב ניואנסים חדשים בעיצוב ולתת צבע חדש להכול. כך תוכלו לשפר מעט את האלמנטים השונים אך להישאר פחות או יותר באותו סגנון. לעומת זאת, שיפוצים באמבטיה יכולים לתת לכם הזדמנות לשנות פאזה ולקבל חדר חדש לגמרי מה שידרוש מכם לבחור ברזים לאמבטיה, מקלחון חדש ועוד.
·         כשמשפצים אמבטיה חייבים להסתכל על אלבומים שונים של עיצובים קיימים כאשר גם אם אחד מהם לא ימצא חן בעיניכם לפחות תבינו את קווי העיצוב המקובלים ותבינו איזה צבע מתאים למה, אלו חומרים הולכים יחד ואלו לא. לאדם הממוצע אין חוש עיצובי וגם כאשר נדמה שיש לו, הביקורת של אנשים יכולה להיות שלילית. כדאי מאוד להיעזר גם בבעל מקצוע או חבר עם חוש עיצוב מפותח ולהבין שכל פרט באמבטיה חייב להתאים לשני.
לכו לפי העדפה אישית
בפעמים רבות בהם אתם נמצאים בתחילתה של תקופת שיפוצים, אנשים רבים ואפילו בעלי מקצוע ממליצים לכם בחום על עיצוב מסוים או על "מה שהולך היום" ולמרות שלא נראה לכם אתם נוטים להסכים ולקבל את מה שאומרים לכם. אמנם חשוב להקשיב לאנשים שמבינים בחומרים ובצבעים אך אם נראה לכם שהעיצוב הזה הוא לא מה שאתם מחפשים, החל מהברזים לאמבטיה ועד הצבע הכולל, אל תתביישו ותחפשו את הטעם האישי שלכם.


 from avildis-blog.tumblr Feed


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים