ברזים למטבח השוואת מחירים

מדוע חשוב לבצע לברזים למטבח השוואת מחירים?

אי אפשר לבחור ברזים למטבח לפני שמבצעים השוואת מחירים כיוון שתמיד תוכלו לקבל מחיר טוב יותר. גם אם בסופו של דבר יצא כך שהמחיר הראשון שבדקתם היה המשתלם ביותר, לא הייתם יכולים לדעת את זה ולבחור בחירה בלב אם לא הייתם מבצעים סקר שוק. לכן חשוב מאוד לבחור את הברזים רק אחרי שאתם מבצעים סקר שוק כי יכול להיות שאותו ברז בדיוק יעלה 20 אחוזים פחות במקום אחר. יכול גם להיות שהברז בסופו של דבר יהיה משתלם יותר בגלל שהמשלוח שלו יהיה מהיר יותר או שהמחיר יכלול גם התקנה, ולכן לא בוחרים ברזים לפני שמקבלים את כל הפרטים.

כיצד נבצע בצורה נכונה את השוואת המחירים?

כדי לבצע את השוואת המחירים בצורה נכונה יש צורך לעבוד בצורה מסודרת עם דף ועט. השלב הראשון הוא להיכנס לאינטרנט ולהבין איזה ברז אתם רוצים. אתם יכולים לבחור את הברז המועדף עליכם בין היתר כשאתם מתרשמים מהמחירים אך אם כבר אתם מחליטים לבחור ברז חדש, מה שבוחרים לרוב כל כמה שנים טובות, אנו ממליצים לכם לבחור את הברז לפי העיצוב והנוחות ולא לפי המחיר. לאחר מכן תחפשו את הברז הזה באינטרנט מכמה חנויות שונות כולל באינטרנט, ותשוו בין כל פרטי העסקה כולל המשלוח וההתקנה. יחד עם זאת יש להתחשב בעוד פרמטרים מלבד המחיר.

האם המחיר הוא פרמטר חשוב בבחירת ברז?

המחיר הוא פרמטר חשוב מאוד כאשר בוחרים ברזים למטבח אך חשוב לזכור כי הוא לא היחיד שיש להתחשב בו ולדעת רבים גם לא הכי חשוב. מה שחשוב באמת הוא שהמחיר יהיה שווה את הברז וזה אומר שהברז יהיה עמיד. אם אתם מוצאים ברז זול מאוד תמיד אתם צריכים לחשוד כי יכול להיות שהמחיר הנמוך אומר שהוא לא כל כך עמיד. מה זה משנה ששילמתם עליו הרבה פחות אם הוא נהרס הרבה יותר מהר. למעשה בטווח הארוך ברזים כאלו יהיו פחות משתלמים, מה גם שהוא לא יוכל להיקרא בחירה טובה אם הוא לא יהיה נוח לשימוש שלכם.

כמה אמור לעלות ברז ומה משפיע על המחיר?

ברזים למטבח יכולים לעלות בין 100 ועד 350 שקלים בממוצע. עם זאת, יש ברזים שגם יעלו יותר מאלף שקלים. חשוב מאוד לבחור את הברז לפי המחיר אך חשוב מאוד לבחור אותו גם לפי העיצוב שלו ועוד פרמטרים שהם אלו שבסופו של דבר מעלים את תג המחיר שלו. למשל, ככל שהברז יהיה עמיד יותר כנראה שהוא עשוי מחומרים איכותיים יותר ואז זה אומר שהוא יהיה יקר יותר. גם ברז מעוצב יעלה יותר כי בעיצוב יפה יש להשקיע זמן ומשאבים. בדרך כלל גם היצרן ישפיע על המחיר אך הוא נגזרת של האיכות והעיצוב.  

מה לגבי קניית ברזים למטבח באינטרנט?

אפשר ואפילו מומלץ לקנות ברזים באינטרנט אך חשוב מאוד לזכור כמה דברים. ראשית, אי אפשר לבחור ברז באינטרנט אם אתם לא יודעים להתקין אותו לבד. אם אתם לא יודעים להתקין את הברז לבדכם תצטרכו להיעזר באינסטלטור שיעלה לכם יותר, ואז תצטרכו לחשב את המחיר יחד עם העלות שלו מה שיכול לשנות את ההשוואה. כשמבצעים על ברזים למטבח השוואת מחירים יש צורך לבחון גם את עלויות המשלוח שיכולות להיות עוד כמה מאות שקלים מה שיטה שוב את שיקול הדעת שלכם. כמו כן, יש לבחון את אמינות הספק כדי להרגיש בטוחים בקנייה.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים