ברזים מבצע

אם אתם רוצים לקנות ברזים טובים במחיר משתלם אתם חייבים לחפש ברזים במבצע. זה לא יהיה פשוט ואתם כנראה תצטרכו לגלות סבלנות בתהליך, אך בסופו ש לדבר תוכלו למצוא בדיוק מה שאתם מחפשים. זה בדיוק הזמן להבין כיצד ומהיכן אפשר לקנות ברזים במבצע, וכמה טיפים שיעזרו לכם.  

איפה אפשר לקנות ברזים במבצע?

ברזים במבצע אפשר לקנות מכל מקום שמוכר ברזים. את הברזים לאמבטיה או למטבח תוכל ולקנות מחנויות עם שמוכרות כלים סניטריים ומוצרי אינסטלציה, תוכלו לרכוש אותם באינטרנט ותוכלו גם לרכוש אותם דרך אינסטלטורים שגם יתקינו לכם אותם וימליצו לכם על הדגם שמתאים לכם לפי דרישותיכם ברמת העיצוב והעמידות. למעשה, כל מקום שמוכר ברזים בסופו של דבר ישווק כמה מהם במסגרת מבצע כדי להיפטר מסחורה שהוא לא מצליח למכור או כדי לקדם ברז חדש שהוא ייבא מהיצרן בחו"ל. לא תמיד יהיו ברזים במבצע ולכן עליכם להמשיך להתעדכן מידי יום ויום.  

האם כדאי לחפש ברזים באינטרנט?

אפשר ומומלץ לחפש ברזים באינטרנט אך חשוב לעשות זאת בדרך הנכונה. יכול להיות שאתם תחפשו את הברזים בצורה לא נכונה ומרוב שאתם רוצים להוזי לאת המחיר אתם תחפשו ברזים שאינם איכותיים ולמעשה לא שווים את הכסף אתם משלמים, אפילו אחרי המבצע. חיפוש ברז באינטרנט יכול להיות רעיון נהדר אם תדעו היכן וכיצד לחפש, כאשר חשוב לבדוק את סוג הדגם, כמה הוא עולה בלי המבצע וכמובן מאלו חומרים הוא עשוי. אם החומרים מתאימים לכם והיצרן מוכר ונחשב בתחום, יכול להיות שבאמת נפלתם על מציאה שלא כדאי לכם לפספס.

כמה עולה המשלוח וההתקנה?

לפני שאתם ממהרים לקבוע שהמחיר משתלם ואתם כבר קופצים על המציאה, חשוב מאוד לבדוק כמה עולה המשלוח של הברז וכמה עולה ההתקנה שלו. לעתים הברז יישלח אליכם בלי התקנה ואז אתם תצטרכו לדאוג לזה וזה אומר שאתם תצטרכו לשלם לאינסטלטור עוד 300 שקלים לפחות. אם אתם מזמינים את הברז יחד עם התקנה חשוב שתבדקו כמה עולה ההתקנה, כי לעתים היא תשנה לחלוטין את סקר השוק מבין כל המבצעים שמצאתם. אמנם אם יש מבצע הוא כנראה יהיה משתלם יותר מקניית ברז שאינו במבצע בכל מקרה, אם כי חשוב לקבל את המחיר המדויק כדי להימנע מהפתעות.

לבחירת ברז משתלם צריך לחכות

כמו שכבר אמרנו מקודם, אם אתם בוחרים ברזים במבצע אתם חייבים לבדוק את כל הפרטים לעומק. נוצרת בעיה מאוד חשובה במהלך הקנייה הזו כיוון שעם הזמן אתם יכולים להתייאש, להתעייף או פשוט להתעצבן, עד כדי כך שכבר תתפשרו על איכות הברז. יכול להיות שלא תתפשרו במכוון אלא פשוט לא תשימו לב לפרטים הקטנים ותעשו שגיאה בקנייה. לכן יש טיפ אחד שאתם חייבים להכיר והוא להיאזר בסבלנות. בסופו של דבר תמצאו את התקופה בשנה בה הברזים יהיו במבצע, וכל עוד יש לכם ברז מתפקד במטבח או באמבטיה אין שום סיבה שתמהרו לרכוש את הברז הבא שלכם.

קנייה חד פעמית היא השקעה נכונה

נכון שכולנו רוצים להוזיל את המחירים של כל המוצרים שאנו רוכשים, אך בסופו של דבר יש קניות שלא כדאי להתפשר בהם. אם אתם מחפשים ברזים במבצע זה טוב ויפה כיוון שאתם מעוניינים במחירים הגיוניים יותר אך בכל זאת לא מתפשרים על ברז איכותי. עם זאת, גם אם אתם לא מוצאים ברז במבצע או שהמבצע עדיין לא מוריד את תג המחיר לרמה שמתאימה לכם, אולי הגיע הזמן לפתוח מעט יותר את הכיס, כי ברז הוא קנייה חד פעמית שמשתלמת לשנים רבות.
 from avildis-blog.tumblr Fee

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים