ברז כסוף למטבח

בחירת ברזים למטבח הרבה יותר משמעותית ממה שנדמה. הברז חייב להתאים באופן מושלם לסביבה שלו וזאת כדי להשרות עיצוב הרמוני שחותר לשלמות. אם נראה לכם שבגלל שיש לכם מטבח בצבע כסף הבחירה שלכם תהיה פשוטה יותר, חכו שתקראו את המאמר הבא.

מטבח בצבע כסף מהפופולריים ביותר שיש

המטבח הביתי שלכם יכול להיות בקשת רחבה של סגנונות. הוא יכול להיות בעיצוב יוקרתי מאוד, כך שהלבן יהיה הצבע הבולט בו, הוא יכול להיות בעיצוב כפרי ומעט יותר חמים, הוא יכול להיות צעיר וצבעוני והוא גם יכול להיות כסוף. העיצוב הכסוף, זה שלרוב מורכב משיש מנירוסטה ומוצרי החשמל שבו כסופים במכוון כדי ליישר קו וליצור הרמוניה, הוא אחד העיצובים המוכרים ביותר במטבח הישראלי ולא רק במגזר הביתי אלא גם במטבחים תעשייתיים. אלו ברזים למטבח יתאימו במצב זה?



סוגי ברזים למטבח כסוף

·         אם יש לכם מטבח כסוף ככל הנראה תרצו לשמור על אותו קו עיצובי ולבחור ברז כסוף. הברז המוכר ביותר הוא כמובן ברז הנירוסטה, אך למרות תכונות מופלאות של עמידות כנגד חלודה ומראה חלק עם עיצוב בתבניות גמישות ומגוונות, יש עוד אפשרויות לא רעות בכלל. ברז נירוסטה אמנם יכול להחזיק מעמד לשנים רבות אך הוא קל יותר ופגיע יותר.
·         מלבד ברז נירוסטה ניתן לבחור גם ברזים מאלומיניום. ברזים אלו יכולים להיות איכותיים במיוחד וזה כבר תלוי בסוג האלומיניום ובאיכות היצרן. ברזי פליז יהיו כבדים ועמידים יותר אך כך גם יקרים יותר, כאשר כאן נכנסת כבר שאלה העיצוב ושאלת התקציב.

הנוחות היא פרמטר עליון

מלבד סוג החומר שירכיב את הברז, אתם צריכים לבחור גם את סגנון הברז והעיצוב שלו. יש ברזים נמוכים ויש ברזים גבוהים, יש ברזים מעוגלים ויש ברזים מרובעים, יש ברזים נשלפים ויש ברזים בעלי ראש קבוע. לכל מטבח יש את הגימורים שלו וקווי הסגנון שלו, ולכן אם אתם בוחרים ברז שלא ביט אין יחד עם המטבח, חשוב לצלם את המטבח וכך לבחור טוב יותר. כדאי שתשאלו את עצמכם איזה ברז יהיה נוח ולא רק איזה ברז יהיה המעוצב מכולם, זאת כדי לקבל מטבח שנוח לעבוד בו.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים