ברזים לאמבטיה - כל מה שצריך לדעת

ברזים לאמבטיה הם מהמתקנים הכי חשובים שיש ואם נראה לכם שהחשיבות שלהם לא כל כך גדולה, נראה אתכם מסתדרים כשהם לא יפעלו. איך בוחרים אותם נכון, איך מבריקים אותם ומנקים אותם בצורה יעילה ולכמה זמן הם יכולים להחזיק מעמד עם תחזוקה מינימלית?



הברזים שפותחים ומסיימים את היום

הברזים חשובים מאוד לחיינו ומעשה אנו לא מעריכים את ההמצאה החשובה הזו שמצליחה לספק לנו מים מתי שאנו רוצים. קחו בחשבון שמתקן כה פשוט ומתוחכם שמיוצר בצורה כל כך כמותית בימינו הוא לא פחות משינוי היסטורי שנתן לנו את היכולת לחיות בכל מקום ולקבל מים ביתר קלות. למרות שהברז במטבח נתפש כברז החשוב בבית, בלי ברזים לאמבטיה לא היינו יכולים לצחצח שיניים בבוקר ובלילה. יש כמה דברים שכדאי לכם לדעת עליהם מהבחירה שלהם ועד התחזוקה.

ברזים לאמבטיה - כל מה שצריך לדעת

·         אם אתם רוצים לרכוש ברזים לאמבטיה אתם חייבים לבחור אותם נכון והנקודה הראשונה שניגע בה היה עיצוב. נראה לכם שברז גם ככה מגיע בצבע כסוף ובכל מקרה באותו סגנון פחות או יותר? רואים שלא הכנתם שיעורי בית. כיום יש מבחר רחב של ברזים והמגוון כולל גם ברזים בגוונים שונים ובגדלים שונים, גימורים בצורות שונות ועוד.
·         ברזים לאמבטיה צריכים להיות שימושיים וכך נכנס לתמונה הגודל והצורה שלהם. היכן ממוקמת הידית, והאם בכלל יש ידית אחת או שתי ידיות, חידושים טכנולוגיה שלל פתיחה בנגיעה  או לפי חיישן, ברז גבוה או נמוך וכולה.

כמה זמן יכול להחזיק ברז לאמבטיה?

ברזים לאמבטיה הם לא רכישה שתבצעו כל יום ולמעשה בחיים שלמים יש סיכוי טוב שתבלו עם ברז אחד או שניים. הברזים צריכים להיות עמידים וחזקים אך בכל מקרה בתחזוקה מינימלית בלבד הם יהיו שימושיים לטווח ארוך של שנים. ברז ממוצע שורד בין 10 ועד 15 שנים אך יש ברזים שנמצאים באותו המקום שנים רבות יותר. מה שבסופו של דבר מסיים את חייהם של הברזים היא החלודה אך כיום יש ברזים שעמידים אליהם גם אחרי זמן ממושך במיוחד ועם תחזוקה נכונה ניתן להאריך את חייהם עוד.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים