כך תחליטו מהו הברז המתאים למטבח שלכם

בחירה נכונה של ברזים למטבח יכולה לשדרג את איכות החיים ולהבטיח שעות של הנאה למי שאוהב לבשל, לטגן ולארח. השאלה המתבקשת היא כיצד בוחרים את הברז המושלם מבין הקטלוג הקיים ויש לפחות כמה המלצות שכדאי להביא בחשבון:



image

א. הגדירו את הצרכים שלכם – בשלב הראשון תצטרכו להחליט איזה מהברזים בכלל רלוונטי עבורכם. אם מדובר במטבח קטן סביר להניח שתרצו ברזים ניצבים וגבוהים שנותנים רושם של חלל פתוח, בעוד במטבח גדול דווקא ברזי הקיר הם הפתרון הקלאסי. במקביל, נסו לחשוב מי בעיקר עומד להשתמש בברזים, מה גודל הכיור ובאיזה אופן תרצו לשלב אותם יחד עם שאר מכשירי החשמל והציוד על השיש.
ב. השוו מחירים – בשביל להחליט מהו הברז המתאים למטבח שלכם תצטרכו לדעת כמה כסף אתם יכולים להוציא. השוואת מחירים בין ברזים למטבח היא משימה פשוטה מכפי שנהוג לחשוב ואפילו מהנה. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתרי האינטרנט שעוסקים בתחום או לבקר באולמות התצוגה. לאחר ביקור קצר וסקירה של אתרי האינטרנט תדעו כמה פחות או יותר עולים הברזים המובילים.
ג. תנו עדיפות ליצרן מוכר – הטעות הנפוצה היא לבחור ברזים למטבח רק לפי המחיר, בלי להביא בחשבון שיקולי עלות מול תועלת וכמובן איכות חומרי גלם. הפתרון הוא לתת עדיפות ליצרן מוכר שלא יסכן את המוניטין שלו. עם רכישת ברזים שמיוצרים דרך חברה גדולה תוכלו לישון בשקט בלילה ובמידת הצורך אפילו להפעיל את האחריות.

התאמת הברז לעיצוב במטבח

מלבד כל האמור לעיל, כמובן שברזים למטבח הם גם חלק בלתי נפרד מהעיצוב והדקורציה. בשביל להחליט מהו הברז המתאים למטבח שלכם תצטרכו לבחור סגנון עיצוב מסוים. יש הבדלים גדולים בין ברזים שמתאימים לסגנון עיצוב מודרני, כפרי, אינטימי, וינטאג', קלאסי ועוד. הברז הוא למעשה האלמנט הראשון שרואים כאשר נכנסים למטבח, לכן בחירה נכונה שלו עשויה לחסוך לכם בהוצאות נוספות.
כדאי להשקיע לפחות כמה ימים בהשוואה בין ברזים ולא לקבל החלטה ספונטנית. יש להתייחס להגדרת הצרכים והמטרות, להשוואת המחירים וליצרנים.


המאמר כך תחליטו מהו הברז המתאים למטבח שלכם פורסם ראשון בבלוג

 from avildis-blog.tumblr Feed

https://avildis-blog.tumblr.com/post/166706336985/%D7%9B%D7%9A-%D7%AA%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%95-%D7%9E%D7%94%D7%95-%D7%94%D7%91%D7%A8%D7%96-%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%9E%D7%98%D7%91%D7%97-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים