ברז מטבח שחור נשלף

ברז שחור יכול להיראות לכם אמנם מעט מוזר אך זהו טרנד שהולך ונהיה פופולרי יותר. למעשה, ברז שחור מוסיף הרבה חדשנות וריענון מיוחד לבית שלכם וכדאי לכם לשקול את הקנייה וההתקנה שלו. למי הוא מתאים? ממה הוא בכלל עשוי? האם יש לו יתרונות מיוחדים מלבד העיצוב? הנה כל הפרטים.



ממה עשוי ברז שחור?

הדבר שאולי הכי מעניין אתכם אחרי ששמעתם או ראיתם את הברז השחור הוא ממה הוא עשוי . יש אנשים שחושבים שהוא עשוי מגרניט אך חשוב לזכור כי גרניט היא סוג של אבן, שאולי יכול להתאים לברז שחור כיוון שמשטח עבודה זה גם מעוצב וכהה וגם עמיד מאוד, אך ברז לא יכול להיות עשוי ממנה. ברז שחור יכול להיות עשוי מניקל או מפליז כאשר בדרך כלל הציפוי הוא זה שייתן את הצבע השחור והחומר שמרכיב את רוב הברז לא יהיה שחור. הברז השחור יכול להיות בנוי בסגנונות שונים ולכן הצבע הוא פרמטר חשוב אם כי ממש לא היחיד שילווה אתכם בבחירה.

מה היתרונות של ברז שחור?

ברז שחור מכיל יתרונות בעיקר בפן העיצובי, כאשר היתרון הראשון ברור מאליו: ברז שחור שובר את השגרה ולא מהווה עוד אחד מהברזים הבנאליים שיש היום. כשקונים ברז למטבח יש שתי אפשרויות, או לבחור את הברזים הקלאסיים בצבע כסף ולא לנסות להתחכם יותר מידי, או לבחור ברז מקורי, יוצא דופן, כזה שעוד לא נראה. אם תמהרו ותרכשו ברז שחור בזמן הקרוב תוכלו לזכות באפשרות השנייה כי בעוד כמה שנים סביר להניח שהוא יהיה סטנדרט וכבר יעבור את שלב הטרנד. ברז שחור יוצר ניגודיות במטבח, הוא מוסיף עיצוב יוקרתי והוא צבע דומיננטי מאוד.

להיכן יתאים ברז חור?

ברז שחור יכול להתאים בעיקר למטבח אם כי יש אנשים שמתאימים אותו גם לאמבטיה. כל מקום שיהיו בו צבעים הולמים לברז השחור כמו למשל לבן או שחור, יוכל להיות מעוצב יותר עמו. חשוב לזכור שלמרות ששחור הוא צבע אוניברסלי שיכול להתאים להכול, ממש כמו שחולצה שחורה תתאים לכל מכנס, בסופו של דבר שילוב שלו בכוח יכול להיות צורם מאוד. כדאי תמיד לקבל חוות דעת ממישהו שמבין בעיצוב ואם אתם הולכים לאולם תצוגה לבחור את הברז, שתהיה לכם תמונה של המקום אליו הוא מיועד.

למי יתאים ברז שחור?

ברז שחור יכול להתאים בעיקר לאנשים שמחפשים עיצוב שובר שגרה, אולי אפילו עיצוב יוקרתי. את הברז השחור נפוץ לראות בעיקר במטבחים מודרניים או יוקרתיים ופחות בעיצוב כפרי או צעיר. ברז כזה יכול להתאים בעיקר לאנשים שיש להם מטבחים בצבעים מנוגדים כמו שחור ולבן או כל גוון אחר בהיר וכהה, כאשר הברז השחור יכול להשתלב בעיקר עם משטחי עבודה שחורים. משטחי עבודה שחורים כמו למשל אבן גרניט או משטחי קוריאן, יכולים להיות מושלמים עם ברז שחור כאשר אפשר גם להתאים אותם בצורה מדויקת יותר בגוון ובסגנון.

מה היתרון של ברז נשלף?

עד כה דיברנו על היתרונות העיצוביים של ברז שחור, אך צריך לזכור שיש לו יתרון אחד ברור גם בניקיון. בגלל הצבע השחור כל מפגע בו, כמו למשל שריטות או קילופי צבע, יהיו הרבה פחות בולטים. אתם יכולים לקבל ברז נהדר לטווח ארוך כאשר גם אם הוא יסבול ממעט בלאי, זה לא ייראה. כמו כן, יש עוד יתרונות לברז שחור נשלף בהיותו נשלף, כיוון שעם שליפתו אפשר להגיע לכל נקודה בכיור ולנקות אותו היטב, וגם למלא סירים בקלות רבה יותר.
 from avildis-blog.tumblr Fee

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים