ברז נשלף למטבח

ברז מטבח צריך להיות מעוצב ועמיד אך בראש ובראשונה הוא חייב להיות שימושי אם הוא לא יספק לכם שימוש נוח למעשה הוא לא יוכל לשרת אתכם לאיכות חיים גבוהה, ואם אתם בשלנים דגולים אז סביר להניח שמתישהו תתעצבנו עליו ותרצו להחליף אותו. זה בדיוק הזמן להכיר את הברז הנשלף.

מה היתרונות של ברז נשלף?

ברז נשלף הוא אחד הברזים הטובים ביותר שיש וכעדות לכך אפשר לראות את הפופולריות שלו במטבח הישראלי. לא רק שהוא נפוץ מאוד ברוב המטבחים הביתיים, הוא נפוץ מאוד גם בעסקים וגם בתעשייה. ברז נשלף הוא למעשה ברז שמחובר עם צינור ארוך יותר שמתגלגל אל מקום ייעודי ונסתר כאשר הוא במקומו, ואז כאשר שולפים אותו הוא יכול להגיע לכל נקודה בכיור ואף מחוצה לו. למה זה משמעותי? זה משמעותי כיוון שכך הרבה יותר קל לנקות את הכיור ואת משטח העבודה, הרבה יותר קל למלא סירים ובעיקר כאשר הם לא יכולים להיכנס בכיור כיוון שהם גבוהים מאוד.

למי יכול להתאים ברז נשלף?

ברז נשלף יכול להתאים לכל מטבח ומטבח. למה לכם לבחור ברז אחר שאינו נשלף ובכך לפסול מראש את היתרונות שלו? סביר להניח שאם אתם לא רוצים לבחור ברז נשלף, הסיבה היא שאתם לא אוהבים את העיצוב שלו. אמנם ברז נשלף הוא לא הברז הכי מעוצב שיש, כי בדרך כלל הצינור לא יהיה כל כך יפה וגם הראש שלו יהיה די גדול, אך בכל זאת יש לו יתרונות רבים ומשמעותיים שיכולים לשנות את הדרך בה אתם מנקים ומבשלים במטבח. כמו כן, יש דגמים יוקרתיים יותר של ברזים נשלפים ולכן אתם יכולים להעלות מעט את התקציב ולקבל ברז שימושי ויפה כאחד.

כמה עולים ברזים נשלפים?

ברז נשלף יכול להיות זול מאוד ויקר מאוד וזה בעיקר תלוי בעיצוב שלו ובחומרים שמרכיבים אותו. ברז נשלף ממוצע יכול לעלות בין 150 שקלים ועד 400 שקלים, אך יש גם דגמים יקרים יותר שמגיעים עד ל-800 שקלים. אם מדובר בברז איכותי מאוד מנירוסטה ומגומי מעוצב וחלק, המחיר שלו יכול להיות גבוה הרבה יותר. במידה והברז יהיה די פשוט, מפלסטיק די מיושן ומנירוסטה פחות איכותית שיכולה להחליד אחרי כמה שנים, סביר להניח שהוא לא יהיה יקר יותר מ-400 שקלים. בכל מקרה יש לבצע סקר שוק מקיף ולהבין עד כמה היצרן מוכר ואיכותי וכך תדעו עד כמה הקנייה שלו כדאית.

אלו עוד סוגי ברזים קיימים?

הברז הנשלף המוכר ביותר הוא כמובן אותו ברז גדול וראשי שיש לו ראש שגדול ועבה יותר מהצינור שלו, והוא יכול לאפשר לכם הגעה לכל אזור בכיור. עם זאת, יש עוד כמה ברזים נשלפים שאתם חייבים להכיר, כמו למשל ברזים קטנים במיוחד שנשלפים ויכולים לנקות את החלקים הקטנים בכיור. ברזים אלו בדרך כלל יותקנו ליד הברז ולעתים יש ברזים למטבח נשלפים שיגיעו בסט כולל עם שני הברזים הללו. ברז זה יכול להיות נוח מאוד לניקוי של חלקים קטנים מאוד בכיור שבהם נתקע לכלוך, ממש כמו הברזים הנשלפים הקטנים באמבטיה שיכולים לעזור לנו לנקות את השיניים במהלך הצחצוח.

ברזים עם ראשים מתוחכמים

אחרי שהבנתם שברז נשלף יכול להיות הבחירה הכי טובה עבורכם, חשוב מאוד שתכירו עוד פרט קטן אחד לגביהם: יש סוגים שונים של ראשים. ברז נשלף נקרא כך כיוון שיש לו צינור שיכול להתארך ולהתקצר בהתאם, אך הראש שלו יכול לשפר את הנוחות עוד יותר. יש ברזים עם ראשים שיכולים לשנות את עוצמת הזרם או את סוג הזרם ואז תוכלו גם לחסוך במים וגם ליהנות מזרם חזק יותר כשצריך.
 from avildis-blog.tumblr Fee

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים