ברז ברונזה לאמבטיה

יכול להיות שברונזה תישמע לכם כמו מתכת יקרה במיוחד שלא תוכלו לשאת בעלויות שלה, אך זה הזמן לספר לכם שאתם מגזימים. אמנם ברזים לאמבטיה מברונזה יכולים להיות יקרים יותר מברזים אחרים אך בכל זאת הם יעלו רק כמה מאות שקלים, מחיר הולם לברז מעוצב כל כך. כמה הוא עולה? למי הוא מתאים? מה הייחודיות שלו? הנה כמה פרטים חשובים.

הברז הכי יפה לאמבטיה

ברזים לאמבטיה צריכים להיות ברזים מעוצבים ומותאמים. אמנם לא מבשלים עם הברז הזה וגם לא שוטפים כלים אך החשיבות שלו לפחות ברמה העיצובית יכולה לקבוע את גורל העיצוב של חדר האמבטיה כולו. אמנם הברז הוא מוצר קטן מאוד ביחס לחדר אמבטיה, אפילו חדר אמבטיה קטן, אך בסופו של דבר הוא דומיננטי מאוד ויכול להוסיף מאוד או לגרוע מאוד. ברזים לאמבטיה מברונזה זוכים לצבע מיוחד, לסגנון פנטסטי שאי אפשר להשוות אותו לשום סגנון אחר, ואין ספק שזה היתרון הבולט ביותר שלו. יחד עם זאת יש עוד כמה יתרונות אך רובם נעים סביב ייחודיות העיצוב שלו.

מה היתרונות של ברז מברונזה?

הברונזה היא מתכת כהה מאוד, כמעט שחורה, כאשר גם את הגוון הזה אפשר לשנות לכאן או לכאן. היתרון העיצובי הזה הוא כמובן היתרון הבולט שלה אך מלבד העובדה שצבע כזה שובר שגרה ויכול להפוך את חדר האמבטיה להרבה יותר מיוחד, הוא יכול להתאים לכל עיצוב ועיצוב. הצבע השחור הוא צבע אוניברסלי שמתאים כמעט לכל עיצוב ולכן לא תגלו בעיה קשה בבחירת הברז וההתאמה שלו לעיצוב, מה שיחסוך לכם זמן רב ולא מעט כאבי ראש. יחד עם זאת, הברז לא מתלכלך מהר ונזקי הזמן, כאשר יגיעו אחרי זמן רב, לא יהיו בולטים כמו בברזים בצבעים אחרים.

למי יתאים ברז מברונזה?

למרות כל היתרונות שמנינו עד כה לברזים מברונזה הוא לא יתאים לכל מקום. אם תנסו לשלב את הברז בכוח אתם יכולים לגלות מהר מאוד שההתאמה נחלה כישלון עז. ברזים לאמבטיה חייבים להיות ומתאמים בצורה מדויקת מאוד ומלבד הצבע של ברזים מברונזה, יש עוד כמה נתונים שקובעים את העיצוב. ברזים אלו לרוב יהיו עם דוגמאות יוקרתיות יותר, אפילו הידית שלו וצורת ההתקנה לא יהיו אותו הדבר. אם לחדר האמבטיה שלכם יש עיצוב מסוים, לא תמיד ברז ברונזה יוקרתי ומיוחד יתאים לו. לכן יש לשקול היטב את הקנייה שלו ולהיעזר במעצב פנים אם צריך.

מה החיסרון של ברזים אלו?

יש חיסרון אחד בולט מאוד לברזי הברונזה, מלבד העובדה שהם לא יתאימו לכל חדר אמבטיה. החיסרון הבולט הוא כמובן המחיר שלו, ולמרות שהתחלנו את המאמר בכך שאמרנו שהוא לא יקר כמו שחושבים, הוא עדיין יקר יותר מברזים אחרים. יכול להיות שאחרי שתבצעו סקר שוק ותשוו אתה מחיר שלו למחירים של ברזים מסוג אחר, תגלו שהפער לא מתאים לכם ותוותרו עליו. חשוב לזכור שברז לאמבטיה בוחרים פעם אחת לשנים רבות ולכן כדאי לשקול שוב את קביעת התקציב שלכם.

מאיפה נבחר ברזים לאמבטיה מברונזה?

ברזים לאמבטיה מברונזה יכולים להיות בכל חנות לכלים סניטריים ולמעשה גם בכל אתר אינטרנט שמוכר ברזים. תוכלו להיכנס לגוגל ולבצע השוואת מחירים די מהירה, כאשר המחיר של ברז ברונזה נע בין 600 שקלים ועד 1000 שקלים, כאשר יש ברזים בעיצוב יוקרתי יותר שיכולים לעלות גם מעל 1000 שקלים. כמובן שיש צורך לבדוק עוד כמה פרטים לפני הקנייה, כמו למשל תעודת האחריות על הברז, מחיר ההתקנה שלו, העמידות שלו וכן הלאה
 from avildis-blog.tumblr Fee

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים