כך תבחרו מוטות למקלחת

הם משמעותיים מאוד בעיצוב המקלחת ויש להם גם תפקיד בטיחותי לא קטן, אך אתם בכל זאת כמו ישראלים רבים כנראה מזלזלים בבחירה שלהם. מוטות למקלחת יכולים להיות הפריט שישנה את המקלחת שלכם לחלוטין וזה בדיוק הזמן להבין כיצד אפשר לבחור אותם נכון.

מהם מוטות למקלחת ולמה הם חשובים?

יכול להיות שתתבלבלו בין מוט פינוק למקלחת לבין מעקה למקלחת אז זה הזמן לספר לכם שמוט למקלחת הוא למעשה המתקן שתופס את הטוש. את הטוש אתם בטח מכירים, הוא יכול להיות קטן או גדול, עבה או צר ולמעשה גם לו יש מגוון רחב של דגמים במספר סגנונות כאשר מוטות המקלחת יכולים להגיע בווריאציות לא מעטות. השאלה היא למה המוט למקלחת כל כך חשוב אם כל מה שהוא עושה זה לתפוס את הטוש. התשובה לכך די ברורה: מדובר על הפריט הבולט ביותר במקלחת. נכון שהוא צר וקטן אך למעשה במקלחת אין דבר מלבד קרמיקה, וילון או דלת של מקלחון והטוש שמחובר אליו.

חשיבות בטיחותית למוט איכותי

מוטות למקלחת חשובים גם מבחינה בטיחותית וזה הפרמטר הראשון שנעסוק בו. מעבר לעובדה שמוט למקלחת תופס נתח משמעותי מהעיצוב של המקלחון שלכם, הוא אחד הפריטים החשובים ביותר לבטיחות שלכם. אם תבחרו במוט למקלחת שאינו איכותי ומחליד מהם, או כזה שלא מחזיק את טוש המקלחת שלכם בצורה נאותה, הטוש עלול ליפול. אמנם הוא לא שוקל יותר מכמה מאות גרמים אך בכל זאת נחיתה שלו על הראש, ובטח של אדם מבוגר או ילד קטן מהגובה, יכול לגרום לדימומים, לנפילות, לחבלה חזקה שיכולה אפילו להגיע לזעזוע מוח וכן הלאה. מוט איכותי הוא מוט בטיחותי!

מוט למקלחת שהולם את העיצוב

אם אתם רוצים לבחור מוצר מעוצב כלשהו אתם צריכים לזכור שעיצוב היא שאלה של התאמה. אי אפשר לבחור סתם מוט מעוצב למקלחת ולחשוב שהוא יתאים במאה אחוז גם למקלחת שלכם כי לא כך מתבצע עיצוב מתאים. יש צורך לבחור את המוט בהתחשב בעיצוב שכבר קיים במקלחת אלא אם אתם הולכים לשנות אותו לפי קו עיצובי חדש. אם יש לכם מקלחת יוקרתית תבחרו מוט יוקרתי גם אם הוא יהיה יקר יותר הרי מדור בהשקעה חד פעמית ובכל מקרה הפרשי המחירים לא יהיו גבוהים, כי מוט למקלחת לא עולה הרבה באופן כללי. כמו כן יש מוטות ארוכים יותר וקצרים יותר וזה גם שיקול חשוב.

מאלו חומרים עשוי המוט?

·         מוטות למקלחת יכולים להיות עשויים ממגוון רחב של חומרים כאשר יש ברזלים בציפוי אבץ, יש מנירוסטה, יש מאלומיניום וכן הלאה. איך אפשר לבחור את המוט הטוב ביותר? באופן כללי מוט מנירוסטה יהיה איכותי במיוחד כי מדובר בחומר הכי עמיד שיש אך יש גם מוטות שמצופים בחומרי אל חלד שיכולים להיות מעולים לשימוש ארוך טווח.
·         בכל מקרה חשוב זלכור שזה שאומרים לכם שהמוט מצופה בחומר מסוים או שהוא מורכב מחומר מסוים ולא מחליד גם אחרי שנים רבות, לא תמיד צריך להאמין ויש לבדוק זאת בעוד דרכים. כיצד? תשמעו המלצות על המקום ועל המוט באופן ספציפי וכו'.
·         חשוב מאוד לבדוק את התקן של המוט. לכל מוצר אמור להות תקן כאשר גם למוטות למקלחת יש תקן, ובדיקה שלו תוכל לספר לכם האם מדובר במוצר בטיחותי ואיכותי או לא. כמו כן, חשוב להרגיש את המוט בידיים שלכם כי לעתים את האיכות אפשר להרגיש בצורה הכי פשוטה וקלה בידיים שלכם, זאת לפי המרקם, הציפוי, המשקל וכן הלאה.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים