החידושים המגניבים בברזים לאמבטיה

אנו לא מייחסים לברזיל לאמבטיה חשיבות גדולה אך הגיע הזמן שכך נעשה אם אנו באמת רוצים בית מעוצב. לא רק שהעיצובים הרבה יותר יפים בימינו והפכו להיות יוקרתיים ומודרניים, יש גם הרבה חידושים שכדאי לכם להכיר.

להשקיע בברז איכותי ומעוצב

אם אתם רוצים אמבטיה מעוצבת אתם צריכים להתרכז גם בפרטים הקטנים. האמבטיה היא מקום מאוד מיוחד בבית, היא אמורה להשרות עלינו אווירה רגועה ולספק לנו מקום מושלם למקלחת. העיצוב של חדר האמבטיה אינו כל כך פשוט ואם נראה לכם שתוכלו להחליט עליו בקלות, אפילו הכיור או הברז יכולים להכריע עד כמה יפה הוא יהיה באמת. ברזים לאמבטיה אולי קטנים מתוך כלל המקלחת אך בסופו של דבר הם אלו שיראו עד כמה האמבטיה שלכם חדשנית.
ורד - ברזים וכיורים

החידושים המגניבים בברזים לאמבטיה

·         עוד לפני שנדבר על הטכנולוגיה חשוב לדבר על העיצובים. קשה להסביר את העיצובים הנפלאים והחדשניים במלים כיוון שהם יפים בזכות הגימורים העדינים שלהם. כל ברז מורכב בערך מאותה צורה אך כיום מהידית של הברז ועד לגוף הברז, הכל מתוכנן בהרמוניה יוצאת דופן כך שמי שרוצה לבחור ברז גבוה, ברז עגול, ברז מרובע או ברז נמוך, בוודאות ימצא את מה שהוא מחפש בכל הסגנונות.
·         מעבר לגימורים המדהימים שנותנים לנו בעולם ברזים יוקרתיים וחלקים, הטכנולוגיה כבר כאן. לא צריך יותר לסובב את הידית כדי לפתוח את המים, כל מה שתצטרכו לעשות הוא להניח את הידיים שלכם מתחתיו והוא כבר יתחיל לפעול. זה נשמע לכם כמו פטנט מותרות לחלוטין אך הוא ישפר לכם את החוויה באופן משמעותי.
·         אם אתם רוצים משהו שקצת יותר בשליטה, תוכלו להתקין באמבטיה ברז שמתחיל להזרים מים כשנוגעים בו. לא צריך לסובב ולא צריך ללכלך את הידית עם סבון או עם לכלוך שיש עלינו, רק תגעו בו בקצה העליון והוא יזרים מים פושרים שיעזרו לכם להתנקות.

שווה להשקיע בברזים לאמבטיה

ברזים יוקרתיים וחדשניים לאמבטיה יעלו יותר מברז רגיל ויכול להיות שהפער ילחיץ אתכם ויניא אתכם מלרכוש. חשוב לזכור שברזים לאמבטיה לא קונים כל יום וברז איכותי ושימושי יהיה אצלכם לכמה שנים טובות וארוכות.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים