מהו אורך חייהם של ברזים למטבח?

הברזים נמצאים בכל מקום ואפשר להבין למה, אי אפשר לחיות בלי מים. איפה שיש ברז מים פועל אנו יכולים להסתדר הרבה יותר טוב וזה נכון לכל חדר בבית וגם לכל מבנה ציבורי או אתר קמפינג שנהיה בו. האם הברזים גם עמידים כמו שהם שימושיים? זה הזמן לגלות.

ברז טוב הוא ברז עמיד

לא סתם העמידות נכנסת בפרמטר עיקרי כמעט בכל בחירה שאנו מבצעים בחיים. אם מוצר איכותי ומעוצב אך אינו עמיד, אנו פחות מעוניינים בו כי זה אומר שבעוד מספר שנים נצטרך חזור שוב על הבחירה ולהוציא עוד פעם את אותו הסכום. העמידות הפכה להיות בראש מעייניהם של היצרנים בכל מיני מוצרים ובעיקר כשמדברים על מתכות שונות ובעיקר על ברזים למטבח נשלפים או מסוג אחר. באופן כללי ברזים שונים צריכים להיות עמידים כי הם באים במגע עם מים כל הזמן ומשתמשים בהם באופן רציף כל יום ויום.



מהו אורך חייהם של ברזים למטבח?

·         אורך החיים של ברזים למטבח יכול להיות שונה מאוד מברז לברז וזה תלוי במספר פרמטרים. ראשית, סוג הברז, או יותר נכון ממה הוא עשוי. ברזים רבים עשויים מנירוסטה אך הנירוסטה עלולה להיות באיכות ירודה בחלק מהברזים הזולים. אל תתנו למראה הכסוף להפנט אתכם, זה לא אומר שמדובר בברז איכותי כי המנגנון הפנימי שלו יכול להחליד ולמעשה רק בדיקה פרטנית שלו יכולה לבשר לכם את האמת.
·         בדקו באיזה חומר מדובר ומה ההרכב שלו וכמובן תבחרו לפי היצרן, דבר שיכול לבשר לכם את המידע שאתם צריכים לקבל. ברז איכותי יכול להחזיק למשך יותר מעשור בלי צורך בהחלפה וגם לא תחזוקה מיוחדת.
·         עוד נתון שמשפיע מאוד על אורך חייהם של ברזים למטבח היא התחזוקה שלכם. אין ספק שאנו לא מנקים את הברז מבפנים באופן תדיר ולמעשה שנים רבות הוא פועל בלי שאנו משקיעים בו. כדאי מאוד שתדעו שניקיון ותחזוקה שלו כולל הסרת חלודה במידה ויש יכולה להאריך את חייו עוד יותר.

זה הזמן לקנות ברז איכותי

בגלל אריכות חייהם של ברזים למטבח כדאי מאוד לבחור ברז איכותי ולהתעלם מפערי מחיר של כמה עשרות שקלים. ברז שעולה 100 שקל או ברז שעולה 200 שקלים יהיו בעלי הבדל גדול גם בעמידות וגם בעיצוב ובטווח ארוך של שנים שלא תחליפו אותם זה יהיה הבדל מזערי.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים