כיורים במטבח להשלמת האווירה שרציתם

אם אתם רוצים ליהנות ממטבח מושלם, אתם צריכים כיור מושלם. לאנשים רבים נראה שמשימת בחירת הכיור תהיה מאוד פשוטה, כי בסך הכול מדובר בקערה שאינה גדולה במיוחד שאליה המים מתנקזים ובה יהיו הצלחות והכלים המלוכלכים, אך המשימה יותר מורכבת מזה.
מדוע בחירת כיורים למטבח כה חשובה?
המטבח הוא אחד החלקים הכי חשובים בבית ועל כך אין ספק. מעבר לזה שהוא נמצא ממש בכניסה לבית, בדרך כלל באותו מרחק כמו הסלון ללא דלת שמפרידה, הוא מקום שאמור להיות חדשני, יעיל, פרקטי ונוח. יותר מהכול, ההרמוניה צריכה להיות ברורה בו וכשתהיה ההרמוניה נוכל בפה מלא לומר שיש לנו מטבח איכותי. אך ההרמוניה הזו יכולה להיות מופרת בגלל הפרטים הקטנים והאווירה שנרצה לקבל לא תהיה שלמה. כיור המטבח יכול להפיל אתכם בנקודה הזו, ולכן חשוב לבחור נכון.



כיורים במטבח להשלמת האווירה הרצויה
·         כשבוחרים כיורים למבטח חשוב לפנות מספיק זמן ולהתרשם מכל הקטלוגים ומכל הדגמים שיש. יש סוגים שונים של כיורים כשהשוני נובע בגלל מספר רב של פרמטרים. יש כיורים שעשויים מנירוסטה ויש כיורים שעשויים מחרסינה, יש כיורם שטוחים יותר ועמוקים יותר, יש מרובעים ויש עגולים, יש אובליים ויש כאלו שיש בהם כל מיני חידושים מגניבים כמו למשל ברז מובנה חכם או מקום לאמצעי הניקוי וכולה.
·         אחד הדברים הכי חשובים שישפיעו על האווירה במטבח הוא בצע הכיור. אנשים רבים חותרים לקבל בית יוקרתי ומטבח יוקרתי ולא מסתדרים עם הנירוסטה בגלל הצבע שלה. אין ספק שהצבע של הנירוסטה דומיננטי מאוד ואם יש לכם מטבח לבן יכול להיות שתרצו לבחור בחרסינה לבנה אך קחו בחשבון שאם תבצעו התאמות נכונות לשאר מוצרי החשמל, גם כיור כסוף יכול להיות רלוונטי.
לא מתפשרים על האווירה לשנים הבאות
יש כיורים יוקרתיים שיכולים לעלות כפול מכיור רגיל. כיורים אלו לא רק נראים נפלא והגימורים בהם מדויקים ואיכותיים להפליא, אלא גם החומרים שלהם איכותיים ביותר. אם אתם מתלבטים כאשר הפרמטר שמכריע אתכם הוא המחיר, תמיד חשוב לזכור שאמנם עמידה בתקציב היא דבר נכון אך כיור הוא קנייה חד פעמית לאורך שנים רבות וכדאי להשקיע.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים