כיורים למטבח - נירוסטה או חרסינה?

כיורים למטבח הם אחת הבחירות הכי חשובות שנצטרך לקבל אך אנשים רבים לא יודעים כיצד לבצע אותם נכון. גם אחרי בירורים מעמיקים עם חברים, בני משפחה וגם באינטרנט, נגלה שיש כיורי חרסינה וכיורי נירוסטה שהם המובילים בתחומם. מה עדיף ומה יהיה שימושי יותר לנו?




מה אנו מחפשים בכיור?

אנשים רבים מחפשים כיורים למטבח בנרות ולא מבינים מה עליהם לבחור. כולם חושבים שהמשימה הזו תהיה קלה אך מגלים בסופו של דבר שיש דגמים רבים, עד שבסופו של דבר מבינים שזה יהיה או כיור נירוסטה, שהוא החדשני ונתפש כטוב, יקר ועמיד יותר, או כיור חרסינה, שהוא אחד הנפוצים ביותר והנפוץ ביותר גם בימינו למרות שעם ישראל עובר לנירוסטה. מה ההבדלים ביניהם ולמי כל אחד מהם יהיה עדיף? זה תלוי מה את מחפשים. חשוב להתאים את הכיור לעיצוב במטבח ולהתחיל לדון בהבדלים ביניהם רק שאתם יודעים מה אתם רוצים.

כיורים למטבח - נירוסטה או חרסינה?

·         כיורי נירוסטה יכולים להיות בחירה מוצלחת מאוד בגלל העמידות שלהם. אי אפשר להשוות את העמידות של נירוסטה לחרסינה כי זה פשוט לא כוחות. הנירוסטה עמידה לחלודה ולכן למרות היותה מתכת היא תהיה עמידה לשנים רבות ולמעשה בקניית כיורים למטבח מנירוסטה איכותית, יש לכם כיור איכותי לפחות לעשור שלם. בחלק מהמקרים כיורי נירוסטה מחזיקים מעמד אפילו מעל חמש עשרה שנים ויותר.
·         כיורי נירוסטה אמנם מעוצבים מאוד בגלל הצבע הכסוף  שלהם אך חשוב לזכור שלא לכל מטבח הם יתאימו. אם אתם רוצים מטבח בעיצוב כפרי ככל הנראה שהכיור הכסוף לא יתאים בשום צורה. לעומת זאת, כיור חרסינה יכול להגיע בצבעים יותר לבנים ולכן יתאים גם לעיצוב יוקרתי וגם לעיצוב כפרי.

החיסרון הגדול של כל אחד מהכיורים

מה הבעיה בחרסינה? היא פחות עמידה והיא נשרטת מהר. כתמים נראים עליה בצורה בולטת מאוד כיוון שהיא יותר בהירה, אך בנירוסטה כתמי מים ייראו יותר בולטים וייראו מעט לבנים יותר מהמשטח הכסוף. יכול להיות שכיורים למטבח מנירוסטה עד כה נשמעים יותר מבטיחים אך יש להם חיסרון בולט אחד: הם מרעישים. טפטוף של מים יכול להישמע בצורה חזקה מאוד בגלל ההד ולכן אם בוחרים כיור, חשוב שיהיה לו דיפון כפול כדי שהרעשים יהיו פחותים יותר.
 from avildis-blog.tumblr Feed


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים