הדרך הנכונה לבחירת ברזים לבית

מדוע הברז הוא כל כך חשוב למטבח כולו


לעתים נדמה כי ברזים הם רק דבר שולי שנמצא לנו בבית, החל מהמטבח ועד האמבטיה, אך הברז הוא כל כך חשוב ואם אתם לא מצליחים להבין עד כמה, נסו להיזכר בפעמים האלו שביקרתם במקלחת של חבר ורציתם לשטוף פנים וראיתם שהברז לא נוח, או שזרימת המים מעצבנת. נסו להיזכר מתי בפעם האחרונה שטפתם כלים במקום העבודה או מחוץ לבית ואמרתם לעצמכם "איזה לא נוח לשטוף כאן כלים" או לחלופין התרשמתם לטובה מסגנון הכיור והברז. ברזים מאוד משמעותיים ליעילות של הפעילות היום יומית שאנו מבצעים וגם מבחינה עיצובית הם אמנם קטנים אך משליכים על כל החלל בו הם נמצאים.


הדרך הנכונה לבחירת ברזים לבית

·         לפני שבוחרים ברז חשוב להבין שכל ברז הוא מיוחד ואין לבחור ברזים באופן כללי באותו סגנון לכל הבית. ברזים לאמבטיה וברזים למטבח לא אמורים להיראות אותו הדבר וגם לא מתפקדים אותו הדבר. ברז למטבח למשל תלוי מאוד בסגנון המטבח אך אחד הברזים הנפוצים ביותר באר הוא ברז נמתח, כך שניתן לשלוף אותו ולנקות איתו את הכיור עצמו שיכול לספוג שומנים או לנקות בעזרתו סירים בצורה קלה יותר. לכן כשמדובר על בחירת ברזים חשוב להתאים אותם לשימוש ולחשוב כיצד הברז יעשה לי את החיים קלים יותר ולא רק לחשוב על הפן העיצובי.

·         ישנם ברזים בסגנונות שונים וכאן לא מדובר על העיצוב עצמו אלא על המבנה שלהם. יש ברזים עם ידית אחת שיכולים להיות מאוד נוחים אך לא תמיד ייראו טוב. מצד שני ברזים שיש להם שתי ידיות יכולים להתאים למקומות כמו מקלחת מעוצבת כאשר שתי ידיות על החרסינה שמתאימה לברז יכולים לתת מראה יוקרתי. אפשר למצוא ברזים גבוהים ודקים לעומת ברזים קצרים, ברזים מעוגלים לעומת ברזים בסגנון מרובע ועוד.


חובה לבצע התאמה לכיור


יש כל כך הרבה סגנונות של ברזים אך החשוב מכול הוא להתאים אותם לכיור. הכיור הוא חלק מכל המבנה המדובר ולכן אם יש לכם כיור שטוח עליכם לבחור ברז גבוה, אם כל הסגנון של הכיור הוא מרובע חשוב שגם הברז יהיה מרובע וכולה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים