ברזים למטבח - כל מה שאתם צריכים לדעת

לא כל כך פשוט לבחור ברז


כולנו מכירים את הברז שאפשר לקרוא לו המצאה די לא מוערכת, הרי הוא מיוצר בכמויות אדירות בעולם אך המנגנון שמאחוריו מאוד מתוחכם. מעבר לתפקיד העיקר שלו שהוא די ברור, לברז יש חלק גדול מהעיצוב של המקום בו הוא נמא בין אם מדובר במקלחת, שירותים, גינה או אחד ממקומותיו הטבעיים והמוכרים ביותר, המטבח. ברזים למטבח יכולים להפתיע אתכם מאוד בעיצוב וגם ביעילות הפעילות שלהם לצד ברזים אחרים שיכולים להיות מטרד של ממש. כשרוכשים ברז למטבח צריך להתייחס לכל הפונקציונליות שלו ולא רק לעיצוב.

כיצד לבחור ברזים למטבח?


·         בין אם מדובר בתקופת שיפוצים או הקמת בית החלומות החדש שלכם, הברז יכול להיות נקודה חיובית או שלילית והכול תלוי בכמה הבחירה שלכם תהיה שקולה. הדבר הראשון שצריך להתייחס אליו בבחירת ברז היא הפונקציונליות של הברז. מעבר לשלב העיצוב, הברז חייב להתאים לסגנון הפעולה שלכם במטבח, החל מאיך אתם מבשלים ועד איך אתם מנקים. יש ברזים עם ידית אחת לעומת ברזים עם שתי ידיות כאשר ידית אחת אולי נוחה יותר אך כשמערבבים את השיקול עם העיצוב, דווקא שתי ידיות יכולות להיות פתרון טוב. יש ברזים גבוהים ויש ברזים נמוכים, כך שחייבים להתייחס גם לכיור עצמו.
·         אמנם ברז יכול להיות יעיל מאוד אך מה לעשות שחלק מהמטבח הוא גם נקודת אור מיוחדת של הבית וחייבים להתחשב באיך הוא נראה או כמה הוא מתאים למצוי. עם כל הכבוד למטבח נוח, המטבח חייב להיות מעוצב ומסוגנן כפי שאנחנו רוצים כדי שבאמת נישמח להיות בו. יש כל כך הרבה ברזים למטבח והמבחר עולה עם השנים כך שלבחור ברז מכסף או ברז בצבע ברונזה הם רק ההתחלה.

מגוון שלא נגמר שמצריך מכם לחשוב



המגוון הרחב של ברזים למטבח שקיימים כיום בשוק רחב מאוד ומידי שנה אנו רק מקבלים עוד ועוד דגמים. יש ברזים ארוכים, יש ברזים קצרים, ברזים עבים לצד ברזים דקים. אחד השלבים הקשים הוא לשלב בין יעילות ונוחות הברז לעיצוב שלו וכך תוכלו להיתקל בדילמה האם ברז שמוציא מים מסוננים או זרם אחיד ועוד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים