עיצוב המטבח שלנו – כללים מנחים

כאשר אנחנו רוצים לעצב את המטבח שלנו, בין אם אנחנו עושים זאת כחלק משיפוץ או כחלק מבנייה של בית חדש, יש כמה כללים חשובים שאנחנו צריכים ללכת על פיהם במטרה לעצב את המטבח שלנו בצורה חכמה, נכונה וגם חסכונית. אין ספק כי האפשרויות כיום הן רבות. בעבר, לא היו ריבוי אפשרויות כמו שיש היום אז גם הבחירה וההתלבטויות היו מצומצמות. היום יש מגוון כל כך רחב של עיצובים, של סגנונות, של אפשרויות. החנויות והרשתות הגדולות מעמידות לרשותנו לא רק היצע ענק של מוצרים אלא גם מחירים ומבצעים טובים מאוד אשר כמעט גורמים לנו להרגיש שזה חובה לרכוש. 

מה חשוב בעיצוב המטבח שלנו

 חשוב כי נשאל את עצמנו את כל הדברים הקשורים לגודל, מרחב, תקציב וטווחי זמן אשר דרושים לנו. כל השאלות הללו ינחו אותנו וקבלת התשובות יעזרו לנו למצוא את העיצוב המושלם למטבח. כמובן כי האזור החשוב ביותר במטבח הוא משטח העבודה משמע השיש שלנו, כיורים במטבח, ברזים למטבח, וארונות המטבח. כמו גם חשוב לבחון את נושא התאורה – מה חשוב לנו ואיפה אנחנו צריכים תאורה יותר בהירה או תאורה יותר מעומעמת. בנוסף אנחנו צריכים לחשוב על מוטיב כללי של עיצוב הבית ולהבין מה הסגנון אשר מושך אותנו במיוחד.

מספר טיפים חשובים:

·        חשוב מאוד למצוא משטח עבודה שיהיה לנו נוח לעבוד עליו.
·        כיור אשר יהיה מספיק גדול עבור כמות הכלים שלנו בהתאם לכמות האירוח שאנחנו מארחים.
·        ארונות מטבח אשר יוכלו להכיל את כל המוצרים שלנו וגם יתאימו עבורנו בגובה ובגודל שלהם.
·        כמו גם ברזים למטבח אשר יהיו יעילים ונוחים.

לסיכום, עיצוב המטבח יכול להיות דבר מהנה ונהדר כל עוד אנחנו יודעים להגדיר לעצמנו את כל הצרכים שלנו ולעמוד בתוך טווח התקציב שלנו. כאשר אנחנו עושים זאת במסגרת הנסיבות והמגבלות שלנו אין ספק כי התהליך יכול קצר וקולע, אשר ייתן לנו מענה עבור כל הדברים שאנחנו צריכים (כיורים, ברזים למטבח, גופי תאורה ועוד). 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים