מוטות למקלחת

אם אתם רוצים לקבל את המקלחת הכי מעוצבת שיש אתם צריכים להשקיע, ולא כל כך הרבה כמו שאתם חושבים. מקלחת מעוצבת יכולה לתרום לאיכות חיים גבוהה וכל מה שצריך זה להחליף כמה אביזרים. עם זאת, למרות חשיבותו הרבה של העיצוב, הבטיחות חשובה ביותר אך הבשורה הטובה היא שניתן לשלב ביניהן די בקלות, ומוטות למקלחת מוכיחות את זה יותר טוב מכל שאר הפריטים.  

אל תתבלבלו בין מוטות לבין מעקות

כאשר אנו מדברים על מוטות למקלחת באופן אוטומטי אנשים חושבים על מעקות. נכון שהמעקה הוא אלמנט חשוב מאוד ובעיקר אם יש אנשים מבוגרים, שמא נגיד בני הגיל השלישי, שמשתמשים במקלחת, אך בסופו של דבר מעקה נועד למטרה אחרת לגמרי. המעקה אינו הכרחי ברוב המקלחות ואם אתם רוצים לשמור על הבטיחות ברמה הכי גבוהה שיש אז כמובן שמומלץ להתקין אחד כזה. המעקה יכול לשמור עליכם מפני נפילה ולדעת רבים הוא משרה ביטחון אפילו כאשר אן בו אחיזה כלל, אלא רק במקרה ואתם נופלים.  בניגוד אליו מוטות למקלחת מיועדים לתפוס את הטוש עצמו בחוזקה.

אז מהו מוט למקלחת?

הטוש הוא אחד האביזרים הבולטים ביותר במקלחת בין אם יש לכם מקלחת עם וילון או מקלחון, כאשר צריך לזכור שאת האמבטיה אנו ממלאים רק לעתים רחוקות כאשר אנו רוצים להתפנק, ולא רק בגלל כמות המים שאנו מבזבזים אלא בגלל משך הזמן שלוקח למלא אותה. מוט למקלחת תופס את הטוש שמוציא את המים ובכך לא רק נותן לנו בטיחות ברמה הכי גבוהה שיש אלא גם נותן לנו מקלחת נוחה ואיכותית. כמובן שמוטות למקלחת יש במגוון רחב של עיצובים ובמגוון רחב של סגנונות, אך בכל מקרה הם מספקים את הבטיחות הכי טובה שיש וזאת בגלל קיבוע של הטוש כך שלא ייפול על ראשנו.

למה שהטוש ייפול ממקומו?

אולי אתם מהאנשים הרבים שמזלזלים בחשיבותם של מוטות למקלחת אך למעשה יש לא מעט מקרים שהמוטות לא מחזיקים את הטוש בצורה מספיק חזקה ומקובעת והטוש פשוט נופל. יכול להיות שהטוש ייפול סתם כך כי המנח שלו מלכתחילה לא היה טוב, ויכול להיות שהטוש ירקוד במקומו בעת שהוא מופעל, כיוון שהמים יוצרים לחץ כנגד כיוון זרימתם. חשוב לזכור כי הטוש יכול בסופו של דבר יחליק כי הרי המתאר רטוב לחלוטין, ובדרך כלל המתכת שמרכיבה את המוט תהיה נירוסטה שהיא מתכת חלקה במיוחד. אמנם העיצוב שלה פנטסטי בעיקר למקלחת אך בסופו של דבר סכנות יכולות לקרות עם הטוש.

מה אפשר לעשות כדי לשפר את הבטיחות?

אם אתם רוצים לשפר את רמת הבטיחות במקלחת שלכם אתם חייבים לרכוש מוטות טובים ואיכותיים. כבר משלב הכניסה לבית כדאי להחליף את המוטות ובוודאי אם אתם בונים לעצמכם את הבית החדש והחלומי שלכם. אין צורך להתפשר על העיצוב כי יש לא מעט מוטות למקלחת שיכולים להיות גם בטיחותיים וגם נוחים מאוד וכל מה שנשאר לכם לעשות זה לבצע סקר שוק מעמיק ולבחור אותם מהחברה הנכונה.

אלו פרמטרים יובילו את הבחירה?

חשוב לזכור כי מוטות למקלחת חייבים להיות עמידים. בסופו של דבר מפגעי בטיחות יכולים להתרחש בעיקר כשהמוטות לא איכותיים וזאת אחרי כמה חודשים ולעתים כמה שנים של שימוש שכבר יוצר עליהם חלודה וגורם להם להתפרק. כמו כן, חשובה מאוד ההתקנה שזה דבר שלעתים קל לשכוח. ההתקנה של המוטות חשובה לא פחות מהבחירה שלהם כיוון שאם המוט לא יותקן היטב הוא עתיד ליפול די בקלות.
 from avildis-blog.tumblr Fee

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים