כיורים שחורים - הטרנד של 2018

אנו יכולים לשים לב שקווי העיצוב שמאפיינים את בתי האב בישראל ובאופן ספציפי יותר את המטבחים, הולכים ונהיים יותר ויותר נועזים. זה בא לידי ביטוי במגוון דרכים כאשר בין היתר ברזים למטבח בצבע שחור הופכים להיות נפוצים יותר. מה היתרונות שיספק לכם כיור שחור?


image

מה היתרונות בברזים שחורים?
·         ברזים למטבח בצבע שחור יכולים להיות מושלמים לאלו שמלכלכים הרבה. כתמי שמן, כתמי שוקולד, כתמי יין, כל אלו יכולים להיספג בחלקים שונים במטבח וגם בברזים מסוימים, אך אם הכיור שלכם יהיה שחור, הם יהיו הרבה פחות בולטים. הצבע השחור ידוע כצבע שלא מתלכלך בקלות וכמו שזה רלוונטי לרכב הפרטי שלכם, זה יכול להיות יתרון משמעותי גם בברזים למטבח.  
·         לא רק שברזים שחורים מתלכלכים פחות, גם סדקים וחבלות נראים בהם בצורה מופחתת. אם ייצא לכם לשרוט בטעות את הכיור, להניח בו מחבת חם או להזיק לו בכל דרך אחרת, הנזק שתיצרו יהיה הרבה פחות בולט מכל כיור בצבע אחר.
·         אם הנזקים כמו השריטות והכתמים לא ייראו על הכיור בקלות, תצטרכו להחליף אותו אחרי זמן רב יותר. העיצוב לא יפריע לכם, הכיור יישאר שימושי וחזק, אז בטווח הארוך אתם גם חוסכים לא מעט כסף. כל הפרמטרים עד כה דיברו על העמידות שהצבע השחור לבדו מכניס לאסתטיקה של הכיור, אך בלי קשר מדובר על כיור מעוצב, מקורי ומיוחד.
העיצוב הכי מיוחד שיש
עוד יתרון משמעותי ביותר ואולי זה ששובה את לבבות האנשים שבסופו של דבר בוחרים בו, הוא עניין העיצוב. אין ספק שכיור שחור הוא כיור יפהפה ויוקרתי במיוחד, והוא יכול לשנות לחלוטין את פני המטבח שלכם. כמובן שיש להתאים אותו בצורה חכמה, הרי הוא לא יכול להתאים למטבח כסוף, אך הוא כן יכול להתאים למטבח בגוונים כהים יותר ואפילו למטבח לבן ויוקרתי, כדי ליצור ניגודיות. הכיור השחור יכול להיות הפינה המיוחדת של המטבח ואם נוסיף לכך את הפרמטר שהוזכר קודם, העובדה שהכתמים לא בולטים עליו כמו על ברזים אחרים, נגלה שהעיצוב יישמר גם כשהוא מלוכלך.
 from avildis-blog.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מהם הפרמטרים לבחירת ברזים למטבח

ברז כסוף למטבח

הסוד לכיור שמור לאורך ימים